Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi en ole laihtunut yhtään? Ylipainoa reilusti ja nyt olen kolmen päivän ajan syönyt todella kevyesti! Vain salatteja, aamulla puuro, kahvia ja näkkileipää. Nälkä ei ole ollut, juoda olen yrittänyt joka käänteessä. Olo tuntuu jo kevyemmältä ja energiseltä, mutta miksi se ei näy vaa' alla? Muutos entisiin ruokamääriin on kuitenkin huomattava... Tsempatkaa nyt jotenkin, ettei tämä tähän tyssäisi!

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuo kannustus tuli tarpeeseen!! Ja tsemppiä myös sinulle jatkoon!

Itselläkin ihan reilusti tätä taakkaa kannettavana..

ap

*mistä niitä proteiineja saa..*

Olen vain karsinut rasvat ja näkyvän sokerin minimiin. No olo tuntuu jo´nyt hyvältä, että jatkan kyllä vielä.

Jos jollain vielä kokemuksia, niin mielellään kuulisin!

ap

Punnitse itsesi samaan aikaan päivästä (esim. aamupissan jälkeen) ja mieluusti ilman vaatteita, niin minimoit syödyn ruoan ja vaatteiden vaikutuksen painoon.

Painoin 75kg, nyt painan 65kg. Minulla on taapero ja vauva, joten kilot oli tavallaan " raskauskiloja" . En tiedä onko siinä jotain eroa.

Eli minun vinkkejä:

Kasvata lihasmassaa. Syö enemmän, varsinkin lihaa ja kuituja.

Älä katso aluksi vaakaa. Vasta sitten kun joku vaate jää isoiksi.

Minä en syö säännöllisesti, koska kun näläntunteesta pääsee yli, niin on helppo olla syömättä. Aamupalaa en syö ikinä, koska sitten on päivälläkin kova nälkä. Kun on kova nälkätunne, niin syön pari siivua keittokinkkua. Kolaa juon pullon päivässä, muusta sokerista en tykkää. Kahvia juon myös paljon.

Nämä ei ollut terveellisiä vinkkejä, mutta nämä auttaa minua.

mutta tuli viesti ettei saa linkittää. Mitä minä muka linkitin??? Tsemppiä kuitenkin, en jaksa uudelleen kirjoittaa. saankohan tätäkään näkyviin??

Ja arvatkaapa mitä? Vaaka näytti (joo joo, ei saa ravata vaakalla... ) 600 g vähemmän kuin viikonloppuna! Ja nesteet on lähteny liikkeelle.

Mitenkähän kauan nuo nesteet virtaa näin vuolaana?Kai tämä pissatus joskus tasoittuu?

ap

En oikein tiedä noista proteiineista, mutta kai niitä ainakin lihasta ja rasvasta saa...näin minä oon ymmärtäny. En vaan itsekkään saa juuri ollenkaan proteiineja kun syön melko vähän lihaa, saman tyyppinen ruokavalio kuin sinulla, syön kyllä lämpimätkin ateriat, syön vain vähemmän..

Jospa joku viisaampi kertoo meille mistä niitä proteiineja saa:)

T:18

Jos haluatte laihtua ' kauniisti' siihen täytyy kulua aikaa. Muuten iho alkaa roikkua ja saatte pian etsiä kauneuskirurgia leikkelemään vatsanahkaa pienemmäksi, kun iho ei ole pysynyt laihtumisen perässä. Antakaa siis ajan kulua, antakaa laihtumisen tapahtua hitaasti. Muistakaa syödä terveellisiä rasvoja ja liikkua.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat