Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä tehdä? Olen rakastunut toiseen mieheen, entiseeni. Ajattelen häntä koko ajan. Jopa kun rakastelen mieheni kans, toivon tämän toisen olevan siinä. Miten voisin jättää oman mieheni? Onko mulla edes siihen oikeutta, on lapselleni hyvänä isänä. Voi että.

Kommentit (10)

Jos sen teet, peli on menetetty. Sillon sä et enää voi hallita kuviota. Jos oot jo vuoden kestänyt, voit kestää edelleen. Taistelu on sun aivoissa nyt. Ei kannata sotkea exää siihen.

Kokemuksesta puhun, ikävä kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se on minusta avainkysymys, ei se, kuinka paljon ajattelet toista.

Jos olet onnellinen ja kunnioitat ja arvostat miestäsi ja hän kunnioittaa ja arvostaa sinua, ihastuminen menee ohi. Mutta jos oma parisuhde ei ole kunnossa ,siis perusta, niin ei siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin erota.

Miksi et ole exäsi kanssa enää? Miksi teit lapsen toiselle? Mikä hänessä on vikana? Vai onko mikään? Vai pakenetko vain arkea kuvittelemalla että exän kanssa kaikki olisi toisin...??

Vierailija:

Lainaus:

Niin, ehkä sit kuitenkin haluan vain oman mieheni. Mutta kyllä se heijastuu meidän parisuhteeseen, en anna meidän jutulle kaikkea. Ja oon hkaivannut exääni jo yli vuoden! eikä ex tiedä tästä myöskään

Kotiäidit arkirutiinien keskellä helposti " unohtuvat haaveilemaan" jostain onnesta, jota ei todellisuudessa edes halua kohdata tai jos kohtaisi se tuskin olisi sitä mitä halusit oikeasti. Haaveile rauhassa, mutta rakasta miestäsi ja ole hänelle vaimona ja lapsellesi äitinä.

Niin, ehkä sit kuitenkin haluan vain oman mieheni. Mutta kyllä se heijastuu meidän parisuhteeseen, en anna meidän jutulle kaikkea. Ja oon hkaivannut exääni jo yli vuoden! eikä ex tiedä tästä myöskään

Mutta homman nimi on se, että en sano olevani rakastunut ihastunut vain... ja kaiken huipuksi mieheni parhaaseen ystävään... Olen jopa astunut rajan yli ja pettänyt miestäni tämän kaverin kanssa.

Oon siis nyt 22. olin 18, kun aloin seurustella exän kans ja muutaman kuukauden kuluttua jätin hänet, enkä tiiä miksi! Ollaan kuitenkin sen jälkeen oltu yhteydessä, ja olen ollut hänen luonaan ihan viikonkin (asutaan eri paikkakunnilla ) Meidän erosta vajaan vuoden kuluttua aloin seurustelemaan yhen miehen kaa ja tulin melko pian raskaaksi, nyk. mieheni ei siis ole lapseni biologinen isä. Exän olen kuitenkin viimeksi nähnyt lähes 3 vee sitten, ja erosta on 3 vuotta. En ole siis nähnyt exää naimisiin menon, enkä lapsen saannin jälkeen. Puhelimessa puhuttu viimeksi joulukuussa. Tietää tietysti lapsestani.

Nykyinen mieheni on tosi kiltti, rehellinen ja pitää lastani kuin omanaan. Mutta en tiedä olenko koskaan rakastanut häntä.

Menee meillä mieheni kans hyvin, ja oisin varmasti onnellinenkin, ellen sitten kaipais tätä exää. Exän tunteista en tiiä enempää, mutta sanoi mulle kun lapseni oli vauva (nyt on 1v10kk) että eihän sitä tiedä muutaman vuoden päästä, vaikka meistä vielä tulisi jotain.

Ehkä kuitenkin vain karkaan arkea haaveilemalla exästä. Lapsi kuitenkin tärkein asia elämässäni

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat