Vierailija

Eka synnytykseni meni hienosti. Se oli ns. helppo synnytys. Nyt kun olen lukenut täältä ihmisten juttuja kivusta, itkemisestä, huutamisesta, oksentamisesta ja niin poispäin, niin on alkanut pelottaa. Oliko se tuollaista? Aikako kultaa muistot? Mistä tiedän, mitä seuraavalla kerralla on tulossa?

Kommentit (13)

....synnytyksessä enkä edes odotusaikoina kertaakaan. Ilokaasusta tuli tosin paha olo (kokeilin esikoista synnyttäessä), varmaan olis alkanu oksettaan, jos olisin jatkanu sen ottamista. Petidin-piikin olen saanut joka kerta, mulle se ei ole aiheuttanut pahoinvointia - monelle kuulemma aiheuttaa.

vaikka kivut oli helvetilliset ja synnytys kesti melkein 20 tuntia. Silti jostain syystä jäi hyvä muisto ja aina ajattelen, että oli helppo synnytys. Paljon kamalampaa oli jälkeenpäin kotona kun maito nousi (rinnat kipeet, pinkeet ja suihkusi kaikkialle), eppariin sattui ja synnytyksessä tulleet pukamat särki niin hitosti. Synnytys kuitenkin on niin nopeasti ohi ja tuloksena on ihana pieni vauva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en myöskään mennyt mitenkään tolaltani, vaikka kivuliashan synnytys tietenkin oli. Kaikki oli kuitenkin koko ajan jotenkin " hallinnassa" . Olin kotona lähes koko ajan ja synnytysosastolla vain 3 tuntia, joista lähes 2 tuntia nukuin epiduraalin voimin. Ponnistusvaihe oli kyllä kamala ja aika pitkäkin. Siinä muistan huutaneeni ym. Mutta koskaanhan ei tiedä, minkälainen seuraava synnytys on...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat