Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

eli apua kyselisin... jos löytyisi joku joka on tilannut www.mytoys.de osoitteesta jotain tai joka tietäisi muuten vaan asiasta.

postikulut sieltä tilattaessa ovat käsittääkseni (?) 15.95e, voiko siihen tulla vielä jotain muita maksuja kaupanpäälle?

entä miten muuten on palvelu pelannut?

onko postikulut samat vaikka tilaisit mitä?

miten menettelit maksun kanssa? itse maksaisin mielelläni ennakkoon, en luottokortilla. ainakin olen käsittänyt sen olevan mahdollista tuossa kaupassa.

rattaita olen sieltä tilaamassa ja ko. nettisivuja ei valitettavasti saa englanniksi ja olen vähän ulalla...

SUURkiitokset sille avuliaalle sielulle, joka osaisi valaista minua hieman tässä asiassa!

viivi

Kommentit (1)

Tilasin silloin rattaat, ja toimitus oli ok, eikä muita maksuja tullut noiden toimituskulujen lisäksi. Rattaat ovat vieläkin ihan kunnossa (ABD-design-rattaat). Itse kun nyt katselin vaunuja sieltä, niin kiinnitin huomiota, että sinne oli ilmestynyt ainakin niiden vaunujen kuvien viereen, mitä minä katselin, teksti " nur in Deutschland lieferbar" , mikä ainakin minun alkeis-Saksan-osaamiseni mukaan tarkoittaa, että vain Saksaan toimitettavissa. Tilasinkin sen vuoksi nyt vaunut tälle tulevalle vauvalle muusta osoitteesta ( osoitteesta www.spielgeschenke.de). En tiedä sitten olinko ymmärtänyt oikein tuon tekstin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat