Vierailija

Mikä oli lopputulos?

Laatta lensi ja poika 3560g ja 50cm :)

Sivut

Kommentit (45)

kaikissa olen vetänyt ilokaasua, ekassa oli epiduraali, tokassa sain petidiiniä, kolmas ja neljäs menikin pelkän ilokaasun voimalla. Eka poika, muut tyttöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja lopputuloksena oli ihana poika, jolla tosin tulehusarvot korkealla, niin ku äidilläänki. Mukavasti oli kuumetta mulla viel synnytyksen jälkeen; 41 ja jotain.

Ilokaasua olin vedelly, mutta ei kai se siitä johdu? Mulla ainakin selkeesti kipu aiheutti oksentamisen (saatan oksentaa myös kuukautisten aikaan kun on järkyttävät krampit).

Poika tuli: 52,5cm ja 3425g :-)

mutta toisessa nousi kurkkuun kun kohtua puhdistettiin, ja puudutuskin tais olla vähä liian voimakas kun hengitystä vaikeutti...Pojat eka 4100 ja 51.5cm ja toka 4400 ja 50cm

hei mulla oli samalla lailla kun sulla nro 38!

Kun sain epiduraalin, kohdunsuu avautui vauhdilla. Epiduraali rentoutti paikat.

Mutta sääntönähän synnytyssairaaloissa on, ettei epiduraalia anneta ennen kuin kohdunsuu on auennut jonkin tietyn määrän - en muista minkä. Koska joskus liian aikaisin annettu epiduraali voi keskeyttää avautumisen.

Eikä tullut 4 cm. auki ollessa kuten monesti sanotaan, vaan ihan synnytyksen loppuun asti. Join vähän väliä koko synnytyksen ajan etten kuivuisi ja imetys lähtisi paremmin käyntiin, joten oksennettavaa riitti.

Tulokset 1. kerta poika 3940g 52 cm ja 2.kerta poika 4255g. ja 53 cm.

Kahdessa ensimmäisessä oksensin ja kummassakin sain supistusten alkuvaiheeessa petidiinipiikin. Ensimmäisessä hönkäilin myös ilokaasua. Kolmas normaalisynnytys meni ilman kivunlievitystä eikä tullut edes höntti olo. Eka lapsi oli poika, 3650 g, seuraavat tyttöjä 4160 g ja 3980 g.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat