Vierailija

mulla menee nykysin melkein kaikki vapaahetket tässä.... aamulla avaan koneen kun lasten kanssa herätään, välillä toki pidän kiinnikin mutta aika paljon se on päivän aikana auki... ennen tein käsitöitä, leivoin tms. enemmän kun nykysin.

jotenkin mua huolestuttaa tää tilanne ja samalla kummastuttaa! vielä tasan 3 vuotta sitten meillä ei nettiä ollut, enkä sitä oikeastaan edes osannut käyttääkään... eikä ollut tarvettakaan! eikä nytkään varsinaista tarvetta ole.. miten tästä pääsisi eroon!!??

tai edes pystyisi vähentämään... =(

Kommentit (2)

Ja ryhdyt vain leipomaan tms. Itse olen nettaillut yli 10v ja on ollut aikoja, jolloin mopo on meinannut karata käsistä. Mutta sinä pystyt itse sitä kontrolloimaan. Kone kiinni vaan ja tekemään jotain muuta. Tee aikatauluun joku sopiva kolo päivittäin milloin voit netissä olla.

Töihinpaluu on tehnyt nettailustani entistä vähäisempää, mulla ammatti, jossa ei istuta koneella. Nytkin vain tarkistan mailit ennen töihinlähtöä ;)

ja ammattini on sellainen ettei todellakaan netissä istuta! =) jospa se ainakin sitten viimeistään vähentäisi tätä..

mutta tuo aikataulujuttukin on tosi hyvä idea! kiitos!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat