Seuraa 

Olisko hyviä ideoita miten saa nuken hiukset selväksi? Ne on sellaista samanlaista kuin barbeilla ja Little Ponyilla. Siis onko hyviä ideoita miten se kamalan taapun saa suoristettua ilman, että nukesta tulee kalju...

Kommentit (2)

Kaivelin vanhasta kätköstä ts. kesämökillä leikkimökin uumnenista vuosikymmeniä - noin 15-20 v. - lojuneen vanhan nukkeni. Sen hiukset olivat ihan takussa ja haisivat mukavasti " kostealle kesämökille" . Minä selvitin ne takut veden ja hiustenhoitoaineen kanssa hiljalleen kampaamalla. Hoitoainetta meni simona, mutta samalla häipyi haisu :) Sitten kun takut oli setvitty, pesin nuken hiukset. Hiukset menivät kyllä käytössä uudestaan takkuun tai syheröön, mutta ei enää niin pahaan, ja leikkijäkään ei siitä välitä.

... eli et saa niitä vedellä ja mahdollisimman harvalla kammalla suorittua niin saattapi olla, että alun perin ovat olleet hieman huonolaatuiset.

Suomessa saa ostettua nukeille irtoperuukkeja (ihan tosi), jotka voi liimata nuken päähän (ensin vanhat ajellaan pois) ja avot! Nukke on kuin uusi. Peruukkitietoja voi hakea netistä hakukoneilla mutta itse olen muutaman peruukin ostanut täältä:

http://www.helenakaro.fi/index.html

(" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat