Seuraa 

eli tilanne on tämä:

Mahdollinen hedelmöittyminen kuun puolessa välissä.

Torstaina testasin negan Apteekin testillä,menkkojen piti alkaa.

Perjantaina alko menkat.

Hajuaisti _tosi_ herkkä(haistan jos mies syö kurkkua viereisessä huoneessa..:D)

Sunnuntaiaamun voin pahoin ja oksensin monta kertaa,klo 14 ihmeparantuminen.

Eilen testasin acon10 negan, menkat ei vielä loppunu.

Tosi väsyny oon koko ajan..

Voiko silti olla mahdollista, että oon raskaana vai teenkö nää oireet itselleni?:D

Kommentit (4)

Mulla oli muutama viikko sitten pelkästään aamun kestävä oksennustauti, johon liittyi pientä lämpöilyä. Ajattelin tietysti että sehän voisi olla raskausoire. Mutta eipä vain ollut. Itse asiassa toivoin etten olisi ollut raskaana, joten en väkisin kuvitellut oireita itselleni. Sitä paitsi ko. tauti iski heti menkkojen jälkeen enne ovulaatiota, joten eipä se olisi raskausoire voinut ollakaan.

jos sulla oli ihan menkat niin tuskin olet raskaana. Virustakin on liikkeellä: ripulia & oksentelua. Itse saan myös etovan olon stressaamalla /toivomalla aikaiseksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Epäilen suursti että olisit raskaana, mutta kaikkihan on mahdollista.

Jotta saisit varmuuden voi käydä terkkarissa raskaustestissä, mutta sinuna keskittyisin nyt hetkeksi johonkin muuhun ja sanoisin itselleni että lopetan kaikki fyysiset ja psyykkiset oireilut.

Testit ovat nykypäivänä niin herkkiä että uskoisin raskauden näkyvän jo tuossa vaiheessa.

Uutta yritystä putkeen vaan niin pianpa saatat testata sen plussankin !

eli epäilenpä, että et ole raskaana. Toki siis ihmeitäkin tapahtuu... Itelläkin sitä enemmän oireita, mitä enemmän itseään kuulostelee.

Edelliseen kommenttiin sen verran, että riippuu varmaan kunnasta pääseekö sinne testiin. Meillä ainakaan tuskin pääsee tuollaisessa tilanteessa, eikä taitaisi paljon olla hyötyäkään kun käyttävät (muistaakseni) ACON10 (tms) testejä labrassa! Verikoettakaan ei ihan helpolla oteta. Tietty kunnissa voi olla eroja.

Plussaonnea seuraavaan kiertoon! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat