Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eteiseen laitamme kivilaattaa ja muu asunto parkettiä, laitammeko kiveä keittiöön vai parkettia?

Kokemuksia?

Kommentit (10)

isosta perheestä huolimatta. Eräässä vuokra-asunnossamme oli laatat ja lautasia ja laseja särkyi...Lisäksi mielestäni laatta on todella kova, esim. jos lapsi kaatuu ja iskee päänsä. Myöskin ulkonäöllisesti pidän enemmän puusta/puunnäköisestä. Ei kylpyhuonetunnelmaa minun keittiööni, kiitos :)

Meille joku ääliö ennen kuin ostimme tämän asunnon on laittanut PARKETTIA keittiöön ja maailman huonoin vaihtoehto, varsinkin lasten kanssa.

Suunnitelmissa laittaa laatat ja lattialämmitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse tykkään siitä, että lattia on yhtenäinen. Jos siis eteisestä ja kivilaatasta on yhteys keittiöön, laittakaa kiveä keittiökin. Jos keittiön lattia on yhteydessä vain parkettiin, laittakaa parkettia.

Meillä on ollut sekä laatta- että parkettilattioita keittiöissämme. Parketti ei kestä tiskipöydän edessä jos tapana on loiskutella, mutta yksui ihan äypä ratkaisi on laittaa tiski/työtason eteen reilun metrin levyinen kaistale laattaa kun muu lattia on parkettia. Näin voi saada yhtenäisen ilmeen JA helpon hoidon.

Ja ainahan keittiössä loiskuu vesi, tippuu ruokaa, keittiövälineitä yms., joten jos haluatte lattian säilyvän kauemmin hyvänä, niin ehdottomasti laatta. Mutta sinne on laitettava sitten lattialämmitys tai siellä ei kävele elävä erkkikään paljan varpain... ;)

Ja olen NIIIIN tyytyväinen. Edellisen asunnon parkettikeittiö oli todellinen ongelma, kun on pieniä lapsia, joiden sapuskasta vielä iso osa päätyy lattialle. Laattalattiaa voi huoletta pestä ja rapsuttaa vaikka veitsellä kuivuneita ruoanjämiä - ei tunnu missään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat