Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vituttaa ihan sikana!!!! Mulla on hirveä vauvakuume ja kaverit sikiää ympärillä. Mun mies pelkää lapsen saantia niin hysteerisesti, että käyttää kolmea kondomia päällekäin! Eikä jättäisi kumia pois, vaikka söisin pillereitä. Miten voi noin paljon lapsen saanti pelottaa aikuista miestä???? Mä en kestä enää tän tunteeni kanssa, vaan otan kohta ja lähden.

Kommentit (10)

No tietysti mies olisi sairas, idiootti, hoitoa vailla ja hänen pitäisi miettiä mitä vikaa HÄNESSÄ on kun vaimo ei ole valmis lapseen hänen kanssaan.

Oikeasti: eroa. Pilaat joka tapauksessa suhteenne " kuumeilullasi" . Sanottua ei ole että kukaan muukaan kanssasi lasta haluaa, mutta nyt tuhlaatte teidän molempien aikaa. Ja muista, että siitä ihqusta vauvasta kasvaa isompi lapsi, sitten teini ja aikuinen, ja kasvatus on kovaa työtä, ei mitään vauvalle lepertelyä 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sanookin, että " ei meillä oo kortsuja" . Eikä voi edes paria kertaa pökkästä ilman! Kiitos vitusti luottamuksesta. Tämähän tarkoittaa sitä, että mies ei halua lapsia MINUN kanssani.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat