Vierailija

Täällä yksi huhuilee teitä ja kyselee kuulumisia. Minulla mennyt aika hyvin, en syönyt eilen paljoakaan ja tänään en vielä yhtään, nälkä on mutta sen kestää. Pitäisi saada hyvä alku laihtumiselle, paljon on pudotettavaa!

Kommentit (14)

en syö koskaan mitään aamulla ja aion syödä, kun menen kotia, lapsillekin pitää laittaa ruokaa, ett se siitä asiasta!

Onko tää taas joku ihmejuttu, jossa vaan ruoditaan, mitä jokainen syö ja arvostellaan sitä? Edellisissä viesteissä en puhunut mitään, mitä aion syödä, kun menen kotia ja joku jo sanoo, että pidän itseäni nälässä, enkä syödä mitään, päinvastoin, kyll mä nää laihdutusjutut tiedän, niinkuin jokainen teistä, vai mitä! Kannustetaan toisiamme, eikä heti aleta arvostelemaan ja kilpailemaan! Jokaisella kuitenkin eri laihdutustavat ja jokainen tietää mikä itseen tehoaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen aina ollut sitä mieltä, etteivät naiset osa kannustaa toisiaan, vaan joka himskatin paikassa pitää ohjailla ja neuvoa toista. Tosi surullista, jos tämä on nyt tästäkin asiasta koko kuva!

Jos syöt pitkin päivän saa sun elimistö kokoajan poltettavaa.

Suolikin tykkää jos saa paljon kuituja.

Tiesikkö ap että sun on iso mahollisuus retkahtaa jos et syö riittävästi.

Painokin tulee ylös kun alat syömään.

Mikset muuttaisi elintapoja; liikuntaa ja paljon terveellistä ruokaa ja usein päivän mittaan kuin näännytät itteesi jollonka väsyt ja tulet kärttysäksi?

Kyll mä laihdutan mieluimmin yksin, kun saan osakseni tuollaista arvostelua ja neuvontaa! Ja sit kun kukaan ei vastaa, ollaanko tässä tukemassa toisia vai arvostelemassa vain toisten ruokatottumuksia.

Tässäkin hyvä asia menee ihan hukkaan.

Hyvää jatkoa ja laihtumista kaikille!

söisit mielummin vaikka puuroa aamulla, sitten kevyesti pitkin päivää. Jätät namut, limut, hampurilaiset ja liikut enemmän sillä se paino tippuu. Tuo nälässä pitäminen johtaa jo-jo-ilmiöön.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat