Vierailija

Olen tullut siihen tulokseen, että ihmisiä on oikeastaan kolmenlaisia sen suhteen, miten he lomansa suunnittelevat:

1) rästi-ihmiset. Lomalla pitää tehdä kaikki vuoden aikana rästiin jääneet ikävät hommelit kuten kaappien siivoukset, ikkunoiden pesut, mökin kunnostukset, remontit ja anopin mökillä käynti.

2) Matkailu- ja puuhamaaihmiset. Lomalla pitää lomailla mahdollisimman pontevasti eli kiertää lasten kanssa kaikki puuhalandiat ja käydä ulkomailla, kylpylöissä jne. Kotona vietetty lomaviikko on tällaisen ihmisen mielestä hukkaanheitetty lomaviikko.

3) ellunkana-ihmiset. Näiden mielestä kaikenlainen ennakkosuunnittelu stressaa, lomalla pitää olla vaan, kotosalla etupäässä. Mökille voidaan vääntäytyä, mutta siellä ei tehdä sitten mitään ylimääräistä.

Keitä te olette? Meillä on pienimuotoinen ongelma miehen kanssa: hän on tuota kakkoskategoriaa ja minä olen kolmosluokkaa... tähän asti lomat on vietetty noiden välimuotona, mikä merkitsee sitä, että mies stressaantuu ja mököttää kotonaoloviikot ja minä stressaannun ja nalkutan nuo reissuviikot.

;=D

Kommentit (7)

Tänä vuonna aiomme rempata kylppärin ja käydä etelässä ja lasten kanssa varmaan käydään Lintsillä, Puuhamaassa ja Särkänniemessä. Kieltämättä jo nyt hiukan hengästyttää ajatella lomaa!

Lintsillä käydään ja ehkä Korkeasaaressa. Yksi muutaman päivän kotimaan kyläreissu tehdään. Muuten ollaan vaan, käydään uimassa ja kutsutaan jokunen ystävä kylään sekä nautitaan kiireettömästä ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viihdytään kotona ihyvin, mutta kivahan sitä on piipahtaa käymään jossain puuhamaassa tai risteilyllä. Mitään stressiä ei haluta kyllä ottaa lomasta, hui kammotus!

Tykkään kyllä tehdä asioita, mutta ex tempore. Muu stressaa.

-ap-

Vierailija:

Lainaus:

Ja tietty pitää löytää paljon aikaa vaan olla! Mun mies kerto et sen työkaveri kun lähtee ulkomaille niin ettii netistä ja esitteistä KAIKEN mitä sielä kohteessa on tarjontana ja tekee suunnitelman mitä tekee, millä kulkee ja kauanko viipyy esim. näyttelyssä!! Musta ei olis semmoseen.

Siivotaan, nyt kun ostettiin talo niin päästään remontoimaankin..

No siivotaan meillä muutenkin mut paikat on kiva pitää puhtaana! ;)

Sit käydään sukuloimassa, tehää reissu pohjosiin moikkaan kavereita ja käydään lasten kans jossain hauskoissa paikoissa..

Ja tietty pitää löytää paljon aikaa vaan olla! Mun mies kerto et sen työkaveri kun lähtee ulkomaille niin ettii netistä ja esitteistä KAIKEN mitä sielä kohteessa on tarjontana ja tekee suunnitelman mitä tekee, millä kulkee ja kauanko viipyy esim. näyttelyssä!! Musta ei olis semmoseen.

Olis joo kiva olla hyvä suunnitteleen kaikkee, mut mää tykkään vähän mennä virrankin mukana, enkä miettiä et tunti rannalla aamulla ja illalla toinen tunti ennen syömistä..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat