Seuraa 

Onko jo muilla huhtikuulle tiedossa IUI:ta? Minä nappailin tänään aamulla (nyt kp8) viimeisen Clomin ja torstaina olisi tarkoitus mennä kontrolliultraan. Tämä on toinen inssimme ja reseptinä siis Clomit + Pregnyl + ruiskutus. Viime hoidossa inssi tehtiin kp15, toivottavasti nyttenkin, sillä olen kp14 työmatkalla. Eli hieman pitää jännittää ehtiikö tässä kierrossa tehdä inssiä ollenkaan.....

Viime inssissä en älynnyt kysyä sperman määrästä tai laadusta pesun jälkeen, nyt pitää kysyä.

Sivut

Kommentit (91)

Vuoto alkoi kp24, pp14. Eipähän ehtinyt testata.

No, tämä oli tosiaan eka yritys, mutta endon kanssa tämä koko homma pelottaa, josko meille on apua tästä tulevaisuudessakaan. Julkisella puolella vielä 1 inssi ja yksi ivf. Seuraavaan inssiin pidetään kulemma kierto väliä. Pahkeinen.

Toivottavasti jäljellä olevilla tärppää! Nyt teillä täytyy olla jo prosentuaalinen mahis, kun niin monella on jo tullut pettymys...

Kiitos Nikille ja Minniskalle osanotoista. Alkujärkytys alkaa olla ohi ja voimia riittää ajattelemaan jo muitakin asioita. Ja hoitamaan hautajaisjärjestelyjä.. Hautajaiset on ensi perjantaina ja samoihin aikoihin voisi alkaa testaileen, jos menkat ei oo siihen mennessä alkanu. Nyt on menossa pp9 ja oireita ei ole mihinkään suuntaan. Tai vähän sellasta menkkamöllerrystä oli tänään mahassa. Kierto on 24-29 pv, joten en oo jaksanu ees laskeskella millon menkkojen pitäisi alkaa. Vaan kun en plussaa ihmeemmin odottele, eipä tässä mitään kiirettä ole testaileen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomenna olisi virallinen testipäivä. En kyllä aio testata, sillä mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole enkä haluaisi nähdä sitä iänikuista ainoaa viivaa tikussa :(. Viimeinssissä menkat alkoivat pp16, ja nytkin korkeintaan silloin tai pp17 aion testata.

En vielä oikein itsekään usko, että näin tosiaan olisi voinut käydä. Testailen tänään tai lauantaina uudestaan yhdessä miehen. Pääsee hänkin osalliseksi tapahtumaan, kun on nyt reissussa.

Soittelen sairaalaan vasta maanantaina, jos asia todella on näin. kp on nyt 31/28, silmiä painaa edelleen ja tuntuu siltä, että tätähän tämä.

Moni asia voi mennä vikaan, mutta nyt ainakin tiedetään keino, jolla voimme onnistua. Tulen kertomaan varmistuksen asiasta, kun sen tiedän. Ja tsemppiä kaikille!!

Minä olen menossa inssiin huhtikuun alussa. Kyseessä on toinen inseminaatio lahjasiittiöillä, minulla apuna clomit. Tämä on kolmas clomikierto, kerran viikonloppu pilasi kaiken. Näissä kahdessa kierrossa ovulaatio tuli aivan eri aikaan (ensin superhitaasti, sitten etuajassa), joten en osaa yhtään arvioida inssipäivää. Saattaa olla, että ekalla kerralla oli enemmän stressiä kun kaikki ovistestitkin olivat uutta ja jännittävää. Ja muutenkin taisin olla vielä vähän varautunut koko hoidon suhteen. Oli kova pala luopua oman miehen siittiöistä.

Siittiöitä oli kovin vähän, ehkä epäonnistunut lopputulos johtui siitä. Nyt yritetään (toivottavasti) paremmalla onnella.

Taidan kokeilla tällä kertaa sitä punaviinikuuria, kun viimeksi välttelin alkoholia ja huonosti kävi. Katsotaan miten käy!

Onko muilla käytössä jotain kikkoja?

Pahoittelut menkkojen alkamisesta. Ihmeellisiä on nämä alueelliset säädökset. OYS:ssa saa siis vain kaksi inssiä kun käsittääkseni TAYSissa annetaan 4. Ompa kummallista ja epäreilua ja vielä tuo, että niitä vähiä inssejä pakotetaan odottamaan pari kiertoa!!! :( Toivottavasti ehditte tekemään sen toisen inssin ennen kesätaukoa!

Pahasti näyttää, että tipun minäkin!

Lämpö laskenut jo pohjalukemiin ja tuhruttaa jo. Eikä rintojakaan arista.

P***A!

Huomenna soittelen kai sitten TAYSiin, jos nyt tulevaan kiertoon jo sen viimeisen inssin teemme, kun ne munisten kasvatuspiikit aloitetaan kp5 ja sitä ennen on käytävä siellä.

Kyllä tympii ja ahdistaa!! :(

Palanousee kurkkuun, sekä Unelm@n että Nikin juttuja lukiessa, toivon teille onnistumisia tässä projektissa.

Voi niki, minäkin olin jo varma, että saadaa yksi plussa tähänkin joukkoon. No, seuraavalla kerralla sitten parempi onni!!

Mulla menossa pp9, ei erityisiä oireita. Jos alan miettimään, niin onhan mulla vaikka mitä, mutta onnistun niin hyvin kuvittelemaan oireita. Yritän olla aloittamatta sitä, tulee vaan turha pettymys. Tai onhan se nega joka kerta pettymys, mutta täytyy vaan sitten siirtää ajatukset seuraavaan kertaan. Olen aika varma, että täytyy taas ensi viikolla soittaa sairaalaan ja kertoa, että olen tulossa taas inssiin ja hypätä toukokuun porukkaan...

Tsemppiä kaikille ja yritetään tiristää edes yksi plussa:::)))))))

Harmittelut negoista ja tsemppiä seuraavaan inssiin!!

Varovaisesti kerron mitä kuuluu eli tänään kp 29/28 ja menkkoja ei vielä näy. Tein maanantaina testin, johon tuli hailakka viiva, joten työvoitto 2.5 vuoden jälkeen, edes siis se viiva. Testasin, koska oli niin kova alaselkäsärky ja epäilin menkkojen alkavan.

Testaan uudestaan vasta, kun mieskin on kotona eli perjantaina. Ilmoittelen sitten, jos asiat on vieläkin tällä mallilla. Välillä on vähän kuvottava olo ja silmiä painaa. Esikoista kun odotin, niin tissit oli todella kipeät ja palelti koko ajan eli ei tunnu nyt ihan siltä. Mutta ehkä tämä tätä on. Odotellaan perjantain testausta, jos tätiä ei kuulu.

Mulla menossa pp5.. Eilen kuulin surullisen uutisen, isäni oli yllättäen kuollut sairaskohtaukseen töissä. Tuntuu uskomattomalta, vielä toissa päivänä näin hänet.. Ja lapsenlapset jäivät ainakin mun puolelta näkemättä, vaikka niin kovasti odotin, että saisin pian kertoa hänelle onnellisen uutisen. Mieli aika maassa enkä todellakaan jaksa enää uskoa sitä vähääkään positiiviseen tulokseen. Mutta tällasta se elämä on, yhden elämä päättyy ja toisen alkaa..

Tietääkö kukaan onko tuo 3-4 inssin määrä kokonaismäärä mitä julkisella puolella saa? Meillä siis lapsi toisesta inssistä ja nyt on yksi inssi tehty vauvan jälkeen. Jos nyt ei onnaa niin onkohan meillä siis vielä jäljellä 3 inssiä (tätä kakkosta varten) vai ainoastaan yksi?

maaliskuun puolella, huomenna siis.

Sekundoja ollaan ja toisen yritystä nyt takana yli 2 v.

Inssi tehdään luomukiertoon, eilen oli ultra, jossa löytyi 18 mm munis. Mukavaa, että edes jotakin tapahtuu, vaikka en ihmettä odotakaan.

Tietysti odotukset nousee nyt, kun joku ulkopuolinen on tässä hommassa apuna. Pitää vaan yrittää olla liikoja toivomatta.

Tsemppiä teille muille ja palataan varmasti aiheeseen!!

Peukut on täälläkin pystyssä kaikille, joilla vielä testaus edessä!

Itsellä menossa pp 6 ja jonkin verran on ollut valkovuotoa mutta mahdollisesti johtuu vain Lugesteron palluroista. Alavatsaa juilii ja välillä hieman viiltelee ihan vähän mutta nämäkin oireet voivat johtua lugesteronista. Rinnat eivät ole arat lainkaan pitäisiköhän ne tässä vaiheessa jo olla jos jotain olisi tapahtumassa...? En yhtään enää muista minkälaisia oireita oli missäkin vaiheessa plussaan johtaneen inssin jälkeen. Ärsyttävintä tässä on se, että kaikki oireet ennen testiä voivat olla joko alkaneesta raskaudesta tai lugeista. Täytyy vaan ilmeisesti jaksaa testipäivään asti ja yrittää olla arvailematta oireiden syytä. Helpommin tosin sanottu kuin tehty, vielä melkein puolitoista viikkoa tätä piinistelyä.

Pahoittelut Justiinelle. Nyt on plussat tiukassa.

Miten sinä Kuutar?? Toivon ettet ole tipahtanut. Tuntui hyvältä lukea noita sun oireita...pidän peukkuja vielä!

Minä suunnistan kohti uutta inssiä...tein tänään ovistestin ja hailakka viiva tuli eli huomenna taitaa näyttää positiivista eli keskiviikko olisi inssipäivä. En käy ennen inssiä missän ultrassa, joten hirvittää että tämä on nyt oman testeilun varassa.

Pakkasin viikonloppuna meidän lapsosen vauvalakanat ja vein varastoon. Tuntuu vaan siltä, että meille ei sitä toista lasta anneta, uskon puute on kova. En kyllä edes itkeä tihruttanut, kun sen pakkaushomman tein, helpotti jotenkin. Tällä hetkellä taas tuntuu, että en haluakaan vielä luovuttaa...

Tsemppiä muille!!

Torstaina tehdyn inssin jälkeen munasarjatuntemukset vaimenivat, mutta nyt olen usean tunnin ajan kärsinyt vihlomisesta siinä munasarjassa, jossa follikkelit olivat. Panikoin tässä että mahdollinen alkio on kiinnittymässä väärään paikkaan, vaikka munatorveen. Veskissä oli juuri hento viiva verilimaa. Raskauteen en jaksa uskoa. Olen täysin paniikissa, pitäis selvitä työpäivästä:(

Tsemppiä teille muillekin, jaksakaa ajatella valoisia ajatuksia!

" että ei vielä tässä vaiheessa välttämättä ole selviä oireita, vaikka olisi onnistunutkin. Ei kaikilla ole koko alkuraskauden aikana mitään tuntemuksia, se on niin yksilöllistä."

En tarkoittanutkaan että vielä pitäisi olla raskausoireita, vaan sitä, että en jaksa uskoa raskautumiseen juuri pms-oireideni takia. Olen ollut kerran raskaana, pari vuotta sitten, ja silloin jotenkin vain " tiesin" olevani raskaana jo viikko hedelmöittymisen jälkeen, vaikka varsinaiset raskausoireet (oksentelu ym.) alkoivatkin vasta, kun menkat olivat jo myöhässä muutaman päivän. Ja muistaakseni minulla ei ollut tuolloin pms-oireita ollenkaan (vaikka joillakin kuulemma on, raskaudesta huolimatta). No, se raskaus päättyi surullisesti raskausviikolla 23, eikä uutta raskautta ole kuulunut sen jälkeen... :( En siis usko saavani raskausoireita nytkään ennen menkkojen myöhästymistä, mutta pms-oireet kertovat ikävä kyllä siitä, että menkat ovat tulossa n.viikon päästä:( Vaikka kyllähän tietysti jokainen raskaus samallakin ihmisellä on erilainen, mistäpä sitä tietää reagoisiko keho nyt ollenkaan samalla tavalla kuin viimeksi. Mutta tosiaan, tuntuu että usko raskautumiseen on kadonnut kaikkien näiden pettymysten takia..

Jaksamista sinulle (ja muille) piinailuun, toivotaan että tärppää:)

Minulla nyt piinapäivät vähissä. Olin jo eilen ihan varma että menkat alkavat, mutta tänään ei sellaista selkäkipua sitten ollutkaan. Ajattelin huomenna testailla kotona, veritestipäivä vasta torstaina. Mutta jos tulee negaa, menkat alkavat huomenna todennäköisesti. Pettymyksiä on koettu jo niin paljon, että en oikein uskalla toivoakaan... mutta negan tullessa olen kuitenkin aina tyrmistynyt, ihmeellinen tämä ihmisen mieli...

Olen todella pahoillani Unelm@ isäsi poismenon johdosta. Oma isäni kuoli sydänkohtaukseen 2,5 vuotta sitten eikä hänkään koskaan nähnyt lapsenlastaan ( itselläni 11 kk vanha tyttö). Tiedän tuon tunteen " juurihan hänet vasta näin" , koska näin myös oman isäni sydänkohtausta edeltävänä päivänä ja sydänkohtauksen jälkeenkin olin vielä sairaalassa käymässä ja isän piti toipua ihan hyvin. Mutta mutta... toisin kävi ja viiden tunnin päästä äitini soitti, että isä oli saanut uuden sydänkohtauksen josta ei sitten enää selvinnyt.

Nyt tuntuu varmasti masentavalta mutta suurestakin surust kuitenkin selviää ajan myötä ja pidän kovasti peukkuja, että saat elämääsi iloa plussan muodossa.

Omaa napaa hieman. Olen siis se hullu testailija, joka jo pp 10 intoutui testaamaan postin tuodessa tilaamani testit. Pp 10 kaksi testiä näytti siis hailakkaakin hailakkaampaa viiva ja pp 12 samoin. Sitten löysin tahdonvoimani jostain ja olen ollut testaamatta tähän päivään asti. Huomenna on virallinen testipäivä ja aamulla sitten testin teen. Vaikka ne viivat olivatkin aiemmissa testeissä niin en ole mitenkään varma, että huomenna testi näyttäisi plussaa. Ei ikinä pitäisi mennä testaamaan niin aikaisin kuin menin, koska nuo herkät testi joita käytin näyttävät varmasti kaikki kiinnittymisen yrityksetkin, jotka eivät johda pysyvään plussaan. No, huomenna ollaan viisaampia.

Nyt on molemmat peukut pystyssä lopuille huhtikuun inssiläisille, jotka eivät vielä ole testanneet. Kyllä sen plussan/ plussien on pakko jollekin napsahtaa!

Kaipa sitä pienemmälläkin määrällä onnistuminen inssissä on mahdollista, kun meillekin se kolmas inssi on luvattu, vaikkei nytkään tosiaan ollut kuin se 5,5 miljoonaa siittiötä. Eikä meillä käsittääseni tuossa määrässä ole ainoatakaan, joka liikkuisi nopeasti eteen päin, on vain niitä kaartelevia.

Pieni toivon vire on, mutta se on tosi pieni..

Luulen, että meillä voi olla kyse jostain isommasta asiasta.. Että esim. ne solut eivät tule toimeen keskenään tms. Meillä yritystä on kaksi vuotta takana. Niissä tutkimuksissa, joita itselleni on tehty, on kaikki ok, eikä oireitakaan ole mistään vakavammasta. Ylipainoa minulla on, mutta ovulaatio on siitä huolimatta tapahtunut spontaanisti ja olen nyt saanut kyllä jo kohta 20 kiloa pudotettuakin..

IVF:ssä sitten varmaan selviää, että missä se vika on.. Toivon kyllä hartaasti, ettei sinne asti jouduta...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat