Episiotomiasta aukesi tikit! Onko muille käynyt samoin? (ov)

Vierailija

Voi ei! Siis todellakin tikit pettäneet. Epparin kohdalla parin sentin reikä, joka ei onneksi oo tulehtunut. Neuvolan ohjeiden mukaan oon antanut ilmakylpyjä ja suihkutellut. Miten nopeasti "kohtalotovereilla" tällanen on parantunut ja onko jäänyt iso arpi tai muita ongelmia?

Kommentit (2)

Vierailija

jäi arpi eikä ehkä parantunut ihan kohdalleen. Minua ei ole tuo pahemmin haitannut, eikä miestäkään. paraneminen tosin vei aikaa aika kauan, kuukauden päivät. vielä ristiäisissäkin tuntui inhottavaa painetta seistessä

Vierailija

En vaan itse syynännyt alapäätäni, mutta sairaalassa se vihdoin kamalien valitusten jälkeen todettiin 5vrk synnytyksestä. Minulla oli kova yskä ja tikit oli revennyt. Uudestaan ei ommeltu, kun oli jo alkanut kasvaan itsekseen kiinni. Kauanhan se oli todella kipeä. Itkua piisas aina vessakäynnillä. Nyt kymmenen vuoden jälkeen siitä ei ole mitään haittaa, uusi lapsikin syntyi ilman tikin tikkiä. Ehkäpä jokin arpi on, mutta kun en itse sitä viitsi tutkiskella :) Tsemppiä, kyllä se siitä paranee, mutta kamalaa sinulla nyt on :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat