Vierailija

pitäs varata tytölle neuvolaan aika,mutta ikinä en kerkiä soittoaikana soittaan,kun se on vaan puoli tuntia klo 8-8,30. meillä on just aamutouhut tohon aikaan menossa,eikä oo kiva soittaa,kun tyttö huutaa vieressä.

Kommentit (17)

Tai jos on esim. sairaslomatodistuksesta kyse, niin sanoi, että kyllä hän ne kuuntelee ja kirjoittaa sen perusteella ja voi hakea sitten illalla tai seuraavana päivänä todistuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulle neuvolan kätilö sanoi ekan raskauden aikana, että hänelle voi soittaa ihan milloin vaan (siis virka-aikana...), jos hänellä on asiakas, niin hän ei vastaa (tai laittaa puhelut suoraan keskukseen). Eli aina jos pääsee läpi niin on ok aika soittaa. Usein puhelinaikana ei edes pääse läpi, kun niin moni muukin yrittää.

Eihän sitä muuten koskaan pääsis linjoista läpi kun osa asiakkaista soittaa pitkiäkin puheluita. Kun meidän neuvolassakin tuo virallinen soittoaika on vaan puolituntia.

kun olen esim. itse ollut neuvolassa. Ei minua ainakaan ole häirinnyt. Kai th laittaisi vastaajan jos alkais häiritsemään. Tosin itse olen yrittänyt noita soittoaikoja noudattaa.

kun olen ollut neuvolassa. Se on kyllä vähän hölmöä kun siinä istuu vieressä niin pakostakin kuule esim. henkilötunnukset, osoitteet ja joskus oireitakin.

Soittoaika vaihtelee kunnittain ja voihan olla, että kaikissa ei edes ole? Meillä 12-13 eli juuri kun on lasten ruokailut ja nukuttamiset:(.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat