Seuraa 

Tänään kierron 3. päivä ja Clomifenit pitäisi aloittaa.Testasin äsken Pregent-testillä (ostin marketista), koska kuukautiset ovat olleet erilaiset (ei kipuja ja vähemmän vuotoa), että enhän vain ole kuitenkin jotenkin ihmeen kaupalla raskaana.

Testiin tuli 5-10 minuutin välillä haamuviiva, juuri ja juuri erottuva ja 10 minuutin jälkeen viiva on selkeytynyt.

Onko teidän nega ollut selkeä nega vai onko jonkinlainen viivantapainen ilmestynyt joka tapauksessa testiin.

En nyt tiedä lähdenkö hakemaan apteekista Aconin herkemmän testin vai testaanko Pregentin toisella testillä uudelleen???Clomifeneja ei voi aloittaa ellen varma.

Kommentit (6)

Moi! Tein kaikenkaikkiaan 5 kpl:tta erimerkkisiä testejä, myös aamuvirtsasta ja ainoastaan tähän ekana tehtyyn tuli se viiva. Viimeisen testin tein 2 päivää ekasta testistä aamuvirtsasta ja se näytti negaa. Kysyin tilannetta myös testin valmistajalta ja hän sanoi, että jos testiin tuli haalea viiva 5minuutin kuluttua ja 10 minuuttia selkiytyi, virtsassa on ollut raskaushormonia. Positiivinen tulos ei muutu testausajan eli 10 minuutin jälkeen. Negatiivinen voi muuttua näyttämään positiivistä virtsassa olleiden epäpuhtauksien takia, jos testiä katsotaan pitkän ajan kuluttua testausajasta.

Clomit on aloitettu, todennäköisesti mulla on ollut jotain raskautumisyritystä viime kierrossa ja vielä kierron 3. päivänä mulla on ollut jonkin verran raskaushormonia elimistössä.Kuitenkaan myöhemmin tehdyt,herkemmätkään testit eivät hormonia enää löytäneet.

Itse tuskailin haalean viivan kanssa monta päivää, ennen kuin testin (acon) ohjeesta luin , ettei viivan vahvuudella ole väliä. Että raskaana ollaan joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten kävi?? Tuliko eri testillä selkeempi viiva?

Mä tein pari päivää sitten testin tuolla Pregentilla ja sain ihan haalean viivan. Menkat varmaan viikon myöhässä. Nyt sitten paniikissa mietin että taas tuulimuna raskaus tai jotain muuta inhottavaa.

Olen testannut pregnet- testillä ihan selkeitä negoja, ei viivan viivaa.

Mutta olen testannut niillä myös haamuviivan. Odottelin kuukautisia alkaviksi kun testin tein, viiva oli haalea haamu eikä siitä kummemmaksi muuttunut. Parin päivän päästä testasin apteekista ostetulla testillä kaksi selkeää viivaa. (Pregnet paketin toista testiä en koskaan käyttänyt).

En tiedä kuinka suuria luotettavuuseroja on markettien ja apteekin testeillä. Luulen, että oma haamuni johtui siitä, että hormonitasot olivat vielä niin alhaalla ja kerkesivät nousemaan toiseen testiin kunnolla.

Kaiken päälle pyysin vielä hoitopaikastani päästä veritesteihin.

Meille se Pregnet haamuviiva merkitsi luomuplussaa kaikista hoidoista huolimatta!!

Toivottavasti teilläkin olisi onnistanut.

t: nurminata, rv 14+0

Kyllähän noidenkin testien pitäisi luotettavia olla, mutta sinuna ehkä hakisin apteekista testin ja testaisin uudelleen....?! Tässä taitaa olla nyt käynyt niin, että saat viskata Clomeilla vesilintua...!

Onnitellahan tässä jo pitäisi! Tule ihmeessä heti kertomaan, kun olet testaillut uusiksi!!!! Itse olen elämäni ensimmäisen ja ainoan plussani tehnyt Apteekin omalla testillä. Jotkut ovat sanoneet, että jos Predictoriin saa edes jonkinmoisen haamun niin raskaana ollaan tukevasti :)

TSEMPPIÄ JA ONNEA toivottelee:

Je_Ni 12+2

Taidan lähteä ostamaan vielä toisenmerkkisen testin varmistaakseni asian.

Jos sekin plussaa näyttää, niin ihmeitten aika ei ole ohi.

Pari päivää sitten vielä ajattelin, että meidän perheessä on rankkoja aikoja eletty nyt niin paljon, että en oikein usko enää minkään hyvän tapahtuvan. Taitaa yläkerran ukko naureskella tuolla mulle...

Mutta tulen kertomaan miten tässä käy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat