Seuraa 

Onko hyvä sänky ja hintansa arvoinen? Oli ajatuksena ostaa vauvalle kyseinen sänky mutta koska on aika hintava, ajattelin ensin hieman tunnustella jo Sleepin omistajilta mielipiteitä.

Kommentit (3)

Meillä on ollut kohta vuoden käytössä ja ihanahan se on! Toki jossain vaiheessa tyttö alkoi nukkua niin huonosti että nostimme hänet väliimme nukkumaan (tämä toki ei johtunut sängystä!) niin silloin tuli harmiteltua kun kallis sänky on tyhjänpanttina, mutta nyt taas käytössä! Ei kaduta osto ja menee vielä pitkään kun vieläkin mahtuu tyttö nukkumaan poikittaissuuntaisestikin päädyssä ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä käytössä Sleepi, ollut nyt 3 kk tytöllä alusta asti.

Olen tykännyt mukavan ulkonäön ja tilansäästön lisäksi erityisesti pyöristä sängyn alla. Saa keikutettua tytön takaisin uneen, jos herää kesken kaiken. Tietysti pyöriä löytynee muistakin pinnasängyistä.

Meillä otettiin käyttöön heti sairaalasta kotiutuessa ja hyvin on kelvannut, vaikka aluksi tuntuikin tosi isolta ja avaralta (minun mielestäni). Vauva nukkui aluksi kiedottuna peittoon ja tuskin osasi havainnoida onko pienessä vai isossa sängyssä. Meillä ei siis ollut sitä pienennyssettiä käytössä, vaan sänky ihan peruskoossaan.

Patja myöskin hyvä ja laadukas, miinuksena petauspatjaa ei enää valmisteta, itse teetin petarin mittojen mukaan huonekalukaupan kautta kotimaisella patjatehtaalla. Helpompi pestä vahingon sattuessa...

Jonsku

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat