Seuraa 

kirpputorilla. Sisään juoksi hysteerisesti nyyhkyttävä tyttö, n. 3 vuotta. Mielummin alle, kun yli. Selvisi, että äiti ja mummo olivat jättäneet tytön nukkumaan vilkasliikenteiselle parkkipaikalle isohkon talon toiselle puolelle.

Sieltä herätessään tyttö oli osannut tulla itse kirpparille. Laimean " Voi, voi" lausahduksen jälkeen, äidin reaktio oli, " laitoitko auton oven kiinni?" . Ja sitten jatkettiin pöytin penkomista nyyhkivä tyttö vieressä.

Itse reilun pari vuotiaan äitinä eläydyin kovasti tapahtumaan. Ensin pelästyminen herätessä ja sitten seikkaileminen autojen välistä ja vielä löytäminen kauppaan. Ja se vastaanotto! Huh,huh...

Kommentit (1)

Mulla on n. 2,5-vuotias poika eikä tulis mieleenikään tehdä tuollaista. Siis oltiin kyllä just viime viikolla tonkimassa kirpparilla mummon kanssa, mutta siis jos lapsi nukkuu autossa niin kyllähän sinne jompikumpi pitää jäädä " vahdiksi" . Mä en vois kuvitella, että meidän poika osais edes tulla kirpparille jostain kulman takaa ja vielä autotien/parkkipaikan vieressä... kun ite vielä pidän kädestä kiinni joka välissä, vaikka poika väittää olevansa jo " iso" =)

Ei voi muuta sanoa, kun että toivottavasti oli pienikokoinen vanhempi tyttö, mutta en silti jättäis isompaakaan nukkumaan autoon yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat