Vierailija

Eikä osaa laittaa kakaraa kuriin, kun pääsee kiipeilemään minne haluaa

Kommentit (14)

katolle, mutta siskon poika on niin ehtiväinen, että vaikka kaksi aikuista vahti, pääsi kiipeämään katolle. Itse en edes pääse niille tikkaille, joten lapset on todella erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

(yksi adhd) 2 jo kuolulaista ja ei meillä kyllä katolle kiipeillä--sen verran tarkka seula on :) en sano,ettei mitään koskaa olisi päässyt tapahtumaan,mutta lähinnä ne on pyörällä,juoksemalla saatuja kolhuja ei ole sängystä,syöttötuolista,katolta tai muita sellaisia tapaturmia. Ja meillä ei kyllä 2v jää yksinään pihalle kun menen esim. sinne vessaan tai laittamaan ruokaa uuniin--osaa nimittäin kiivetä aidan yli..

t se 8

sattuu ja niille ei jälkikäteen mitään voi,mutta kyllä muakin ihmetyttää jos 3v kiipeää katolle--ihan selvästi lasta ei ole vahdittu,mutta meitä on meneen junaan..

...Minnahan kertoi haastattelussa (silloin kun tämä poika oli vauva), että on niin kiva kun omat vanhemmat asuvat samassa talossa. Mummo hakee vauvan hoiviinsa aikaisin aamulla, että Minna saa nukkua pitkään.

silla aikaa kun aiti menee vessaan ja laittaa ruokaa uuniin. Karkaa joskus myos pihalle asti kun oppi avamaan itse lukot.

teille joille ei koskaan VOI tapahtua mitaan niin yllatyksia voi ola luvassa :)

Lainaus:

silla aikaa kun aiti menee vessaan ja laittaa ruokaa uuniin. Karkaa joskus myos pihalle asti kun oppi avamaan itse lukot.

teille joille ei koskaan VOI tapahtua mitaan niin yllatyksia voi ola luvassa :)

Oveen voi laittaa vaikka varmuuslukon niin ylös ettei lapsi sitä auki saa jos kyseessä on karkaileva lapsi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat