Seuraa 

kun eilen huomasin tulevani flunssaan?! Hirveä kurkkukipu ja nuhainen olo! Laskettu aika 5.4. eli ensi keskiviikkona. Miten synnytys onnistuu jos on hirveä flunssa päällä???!!!! Pitäisiköhän ottaa neuvolaan yhteyttä??

Myös yläselkä on tullut mielettömän kipeäksi muutaman viime viikon aikana, tuntuu ettei jaksa edes pyykkejä laittaa kuivumaan tai tehdä mitään muutakaan mikä vaatii käsien pitämistä " jännityksessä" , kun alkaa huimaamaan ja selkään sattuu... Toivottavasti ei vaikuta synnytykseen! Kävin kyllä eilen hieronnassa ja koitan nyt vain rentoutua, joten jospa se selkäkin siitä rauhoittuu...

emilda 38+6

Kommentit (5)

vastauksista! Tää palsta on kyllä tosi ihana kun täällä voi kysyä kaikkee ja kertoa murheistaan semmosille jotka ymmärtää ja on samassa tilanteessa! Lähden tästä juomaan kuumaa mustaherukkamehua, jospa se tästä! =)

emilda

muistaakseni ei kyl ollut ihan pahimmillaan enää, mut jonkunmoinen tauti viel päällä. Enkä mä mitään muistanut koko flunssasta synnytyksen aikana, toki se rankin vaihe kesti vaan vajaa neljä tuntia. Toki heti sen jälkeen mulle iski poskiontelotulehdus, et siinä sit näky se flunssassa synnyttäminen. Poskiontelotulehdus mulla oli viimeks ollu 15 vuotta aiemmin..

Blues kera pikkukolmosen 14+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt voin hyvin sanoa, että tiedän miltä susta tuntuu! Mulla on nyt rv 41+3 ja järjetön flunssa ollut 6 päivää. Aamulla oli vielä tosi huono olo ja nyt yhtäkkiä muutaman tunnin aikana on tullut huomattavasti parempi olo! Vielä tuntuu kurkussa käheyttä ja korvat hiukan tukossa, mutta tää on enää pientä!!! :)

Flunssa tosiaan vie voimat ja itsellänikin oli täysin samanlaiset ajatukset kuin sulla synnytyksen ja jaksamisen suhteen. Toivottavasti sulla käy samoin kuin mulla, että flunssa tajuaa lähteä ennen synnytystä. Saatat hyvinkin ehtiä paraneen ennen synnytystä, jos vaan menee näin kun mullakin...

Mulla ei neuvolaan soitto auttanut mitään. Kysy vaan, et onko kuumetta. En tiedä miten se muuttaa asiaa... Käski vaan levätä ja juoda kuumaa. Panadolia voi sitten ottaa oireiden lievitykseen. Luulen, että mulla autto eilinen totaalilepo aika hyvin ja tietysti aika... Makasin KOKO päivän peiton alla ja otin parit päikkäritkin. Olin niin väsynyt, etten jaksanut tehdä mitään. Sit vaan hunajateetä ja muutama panadol ja paljon juotavaa. Ai niin, monivitamiinia ja ylimääräistä C-vitamiinia oon myös syöny. Nasolinia suihakutin pari kertaa, kun siitä on vähän ristiriitaista tietoa.. Terkkari muuten sanoi, että ainakin naso nexiä saa käyttää raskaanakin!

Eipä siihen varsinkaan näin raskausaikana paljon apuja ole. Aika parantaa...

Toivotaan nyt, että paranet ennen synnytystä! Tuli vähän sekava teksti, mutta hengessä olen siis mukana flunssassasi! Tsemppiä!

Maarge 41+3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat