Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapsemme isoisä vie tyttöämme toisinaan (noin 2xkuukaudessa)ulkoilemaan ja käyvät usein myös mehulla ja kahvilla sitten. Viimeksi olivat käyneet sellaisessa kahvila-baarissa jossa poltetaan tupakkaa. Huomasin siitä, että lapsen hiukset haisivat tupakalle. Emme itse polta enkä itse veisi lasta tupakansavuiseen paikkaan. Nyt mietin kannattaako asiasta huomauttaa (appeni pitää minua muutenkin melko tiukkapipoisena, koska huomautin mm. lapsen istuttamisesta jokisillan kaiteella) vai olisinko tapojeni vastaisesti hiljaa? Kuitenkin tämä tupakansavulle altistuminen tapahtuu siis maksimissaan pari kertaa kuukaudessa. Mitä tekisit?

Kommentit (9)

Meilläkään ei polteta ja vieraatkin jotka polttaa, menee tietenkin ulos/pois leikkipaikalta polttamaan.

Tietenkin sanoisin asiasta. Ehkä siihen tyyliin, että " on kiva kun viet lasta ja vietät hänen kanssaan aikaa mutta kyllä kahvi/välipalapaikaksi täytyy löytyä jokin muu paikka kuin savuinen kuppila."

Ihan ystävällisesti. Sillä voihan olla, että hän ei ole vain tullut ajatelleeksi. Jos sitten sama toistuisi, sanoisin jo perin tiukasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta toisaalta itse huomautin äidilleni siitä, että kun on " hedelmäpeli" -koukussa ja tyttäreni kanssa kulkiessaankaan ei voi ohittaa yhtäkään peliä. Seisottaa tyttöä pelin äärellä ja antaa pelata, itse inhoan näitä pelejä yli kaiken. Sanoin, ettei tarvitse tuollaiseen turhuuteen opettaa ollenkaan, vaikka tätä tapahtuu vain n. kerran puolessa vuodessa..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat