Vierailija

Katselin kotikaupunkin netti-kameraa joka on sijoitettu torille ja näin mieheni kävelevän toisen naisen kanssa, käsikädessä. Ostavan torikojusta jotakin. Ja lähtevän pois.

Kopsasin kuvia omalle koneelle ja suurensin, mun mies se on... mun pumppu hakkaa tuhatta ja sataa, mies väittää olleensa kotona tietokoneen kimpussa., mutta ei voi muka tulla jutteleen just nyt skypeen. Mutta kuva todistaa muuta

Kommentit (12)

Joku näkee vaivaa ja keksii provoonsa jotain uutta näkökulmaa ja ihan tätä uutta tekniikkaa hyödyntäen! Kiitos tästä, tekstarit ja sähköpostiviestit olivatkin jo vanhanaikaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

koneelle ja suurentaa, käytä pikselin korjausta ja muita hienouksia.

CSI rules. Mulla vaan ei satu olemaan samaa softaa kuin niillä. mistähän sais, ois mageeta zoomailla webbikameran kuvista ihmisten ihohuokosia?

Ja monessa muussakin kaupungissa on netti-kameroita.

Pyysin miestä pistään meidän kotikameran päälle ja huiskuttamaan mulle... ei kuulema voi just nyt

aloin katteleen tota kameraa kun on niin tylsää istua toimistossa kun ei oo mitään hommaa.

Monena muunakin päivänä katellut, nyt ensin katoin että onpa tutun oloisesti kävelevä mies, sitten katoin että samanlaiset vaatteet, kun mun miehellä, käytiin viel ostaan ne yhdessä.

Pakkohan ei oo uskoa, mutta niinpä vain kävi, käveli punatakkisin ja mustahousuisen naisen kanssa.

Lainaus:

Eli _en_ usko!

mutta kyllä nykyään on jo ihan yleisesti käytössä kodeissakin pikselinkorjaus yms muuta.

Kokeilin meidän firmassa katsoa miten onnistuu niin kyllähän tuosta saa jo tunnistettua tutun ihmisen jos näkee. Jokainen kuitenkin tunnistaa puolisonsa eleet ja liikkeet, liikkumistavan.

Lainaus:

Lainaus:

koneelle ja suurentaa, käytä pikselin korjausta ja muita hienouksia.

CSI rules. Mulla vaan ei satu olemaan samaa softaa kuin niillä. mistähän sais, ois mageeta zoomailla webbikameran kuvista ihmisten ihohuokosia?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat