Seuraa 

Kävimme viimeksi ultrassa rv:lla 20, siis rakenneultrassa. Nyt viikkoja on jo 36+2. Ultra olin ihan tavallinen ultra eikä 3d/4d. Olimme näkevinämme mieheni kanssa että vauva olisi poika. Emme kuitenkaan halunneet tilanteessa tietää sukupuolta.. Nyt kun synnytys lähenee niin asia mietityttää enemmän ja enemmän. Olisi kiva kuulla että voiko sukupuólielimet olla noilla viikoilla jo erotettavissa toisistaan niin selkeästi kun kuvittelemme?

Emme halua kuitenkaan enää mennä kalliiseen ultraan yksityiselle..

Kommentit (7)

ja pippeli ja kivespussitkin näytettiin. itse en niitä nähnyt, mutta kun ne näytettiin niin ne huomasi. eli kai se olisi mahdollista, että olisitte ne bonganneet!

viivi ja 4kk poika

Me olimme rakenneultrassa rv22 jossa kysyimme että näkyykö sukupuoli. Lääkäri katsoi pitkään ja lopulta sanoi: näillä näkymin näyttää tytöltä, mutta kun viikkoja on niin vähän, niin jos on poika niin kivekset tod näk niin pieniä että voi olla vaikea nähdä. Paremmin saatte selville kun rv on 28. Mutta emme silloin enää halunneet tietää.

2004 sieltä tulikin tyttö.

Tuttaville lääkäri antoi rakenneultra kuvan jossa oli nimenomaan kuvattu kivekset. Kai ne jotenkin saa näkyviin jos vaan sikiö makaa hyvin.

Onnea odotuksiin

Rv. 16+

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä me kans noi kivespussit aikasmoisina luultiin näkevämme.. Pippeli

ei siinä erottunu niin selvästi, mutta kyllä sekin näkyi. Jos sitten oli edes poika:=) Ja " poikatunne" on ultran jälkeen ollut todella kova... nyt jännittää jos vauva onkin tyttö. Vaikka yhtä tervetullut on!!!

No mitä siellä sitten näkyi, joka viittasi poikaan?

Itseäni jäi vaivaamaan myös, kun vauvaa pitkittäin alhaalta ylös mentäessä jalkovälin kohdalla näkyi jokin eteenpäin osoittava " tappi" , mutta en siitä sitten kysynyt. Oltiin ultrassa rv 21. Etukäteen oltiin päätetty, että ei haittaa, jos se siellä selvästi paljastuu. Mutta eipä siitä sitten kuitenkaan kysytty... Mitä teillä muilla on siellä näkynyt? Meidän rääpäleessä ei näkynyt mitään pullotuksia jalkovälissä (sivusuunnastakaan katsellessa), vaikka monesta suunnasta se paikka vilahtelikin kuvissa. Vain tuo epäilyttävä tappi. Heh, huvittavaa tätä on välillä mietiskellä, ja pitkä aika on sinne, kun näkee valmiin paketin oli sitten kumpaa merkkiä tahansa :)

Mii-

... kuulemma ihan selkeästi näkyi, että tyttö on. Ja en minäkään mitään ylimääräistä siellä jalkojen välissä nähnyt. Ja kun kaikki omat tuntemuksetkin viittaa tyttöön, niin uskottavahan se on :).

nyt en enää muista minkä näköiset kivespussit oli, mutta pippeli siellä kyllä näkyi.

juttuja olen kans kuullut, että lääkäri onkin sanonut väärin ja ainakin kättärillä ei sen takia yleensä sukupuolta kerrota. meille tosin kerrottiin juuri siellä ja uskoimme sen kyllä heti, koska poikatunne oli alusta asti kummalakin! tosin saatiin kuulla vauvan olevan poika vielä seuraavissa 2 ultrassa, joten meillä oli hieman enemmän jo " todistusaineistoa" .

Mutta kyllä mun mielestä ultrakuva on sen verran huono, etten siitä olisi mitään osannut erottaa (varsinkaan sukupuolielimiä), jollei minulle sitä olisi selitetty. joten mä en ainakaan olisi nähnyt tulokkaan olevan poika itse.

viivi

Tämä tapahtui jo v.2001, mutta vieläkin hymyilyttää. Odotimme meidän iltatähteä (eli 4 lasta ennestään ja edellinen lapsi jo 6v)ja kysyimme lääkäriltä sitten lapsen sukupuolta. Juu, tyttö on, näettehän te sen itsekkin (ja käänsi kuvan niin, että sukupuoli näkyi), juu jaaha, tyttöhän se. No, tyttöä sitten odoteltiin (kaikki vauva jutut oli jo hukattu, eli uusia ostettiin jne.)Synnärillä sitten käynnistettiin synnytys ja lääkäri kysyi vielä uä:ssä että tiedämmekö sukupuolen. Tiesimmehän me...tosin synnytyslääkäriä kovasti hymyilytti. No, 5 tuntia käynnistyksestä ja komea poika putkahti maailmaan.

Poika saikin sitten osittain nimensä ekan uä-lääkärin mukaan. Lähetin hänelle vaaleanpunaiset sukat sairaalalle ja saatteeksi laitoin: Seuraavalle varmalle tytölle!

(eipä sukupuolella ollut meille mitään merkitystä, mutta poika pyytää aina kertomaan tarinaa lääkäristä, joka luuli häntä tytöksi!)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat