Seuraa 

nne ko.työhön? Yritän hakemusta kirjoittaa, ja työ olisi todella unelmieni täyttymys.Kiitos,jos joku edes vähän vinkkaisi!

Kommentit (5)

Ei kuitenkaan kannata olla yli-innokas, se yleensä ärsyttää työnantajia.

Olen laittanut jotain tämän tapaista, että olen erittäin kiinnostunut paikasta KOSKA....jne. Ja sitten perustelut, Miksi juuri sinä soveltuisit kyseiseen paikkaan. Työnantaja etsii sellaista ihmistä, joka parhaiten paikkaan soveltuu.

Onnea paikan hakuun.

Ei kannata laittaa pitkiä, vaikea selkoisia lauseita vaan lyhyitä ja ytimekkäitä. Kannattaa käyttää yllättäviä sanavalintoja esim. haluan yllättää asiakkaat huippupalvelulla... Loppuun voisi laittaa esim. Tulen mielelläni työhaastatteluun. Haluan tulla valituksi!

Tässä muutama esimerkki. Toivottavasti oli apua! Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Perustele täsmällisesti, mikä työssä kiinnostaa ja miksi luulet soveltuvasi hommiin. Jenkkityylinen " olen etsimänne henkilö" tai " olen niin mahtava ja kyvykäskin" -linja todella vain ärsyttää rekrytoijaa. Hakemuksia tulee hyviin paikkoihin kymmeniä (äskettäin palkkasimme hlön yli 100 hakijan joukosta), joten rekrytoija on jo kuullut kaikki ylisanat. Jos hakemuksesta näkee, että hakija on aivan aidosti pohtinut työn sisältöä ja omaa soveltuvuuttaan siihen, on se paras keino erottua edukseen. Ja hyvä olisi, jos olisi tärkeimmistä aiemmista työpaikoista suosittelija.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat