Vierailija

Entä laitatteko hiuksia jne? vai ootteko missä rytkyissä vaan hiukset rasvasina miehen tullessa kotiin?

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen himassa aina siinä kunnossa, missä voisin siltä seisomalta lähteä ihmisten ilmoille ja voi ottaa yllätysvieraita vastaan. Eli hiukset aina puhtaat, vaatteet siistit, kynsissä 24/7 ranskalaine manikyyri ja meikki siisti, mutta luonnollinen.

Eli meikkaan himassakin, en mitää kauheeta sotamaalausta, vaan siistin päivämeikin. Käyn suihkussa 1-3 kertaa päivässä ja käytän puhtaita vaatteita.

Sillain, että itsekin viihtyy siinä tilassa missä on. En minä miestäni varten ala ennen hänen kotiintuloa " puhdistautua/siisteytyä" .

Ihan normia mihin on tottunut jo lapsena.. :)

Mut yleensä laitan meikkivoidetta (pakko, kasvojen iho aika huono, jos ois hyvä, niin en käyttäs päivittäin), ripsiväri, kulmaväri ja ehkä rajaukset.

Hiukset nätisti, mutta en " laita" niitä..

Vaatteet rennot, mutta siistit.

kyllä mulla ainaki riittää muutaki puuhaa ku ittensä puunaaminen. en meikkaa, hiukset kuitenkin yleensä harjaan. en kyllä meikkaa yleensä kauppa tai muskari reissuillekaan. (koulussa/töissä käydessäkin meikkinä oli pelkkä ripsari, joskus myös huulipuna. tällä hetkellä en noiden ja ikuti vanhan puuterin lisäksi muita meikkejä omistakaan) Vaatteina mitä millonki. Usein colitsihousut, talvisin monesti " pitkät kalsarit" joiden päälle on ulos lähtiessä helppo vetästä toppahousut. Paitana yleensä joku pitkähihanen trikoopaita tai huppari. Menipä tässä pari päivää et olin yökkärissä, ilman liivejä aamusta iltaan... ;)

Minun mielestä antaa paljon siistimmän kuvan ihmisestä jolla on hiukset laitettuna ja hieman meikkiä naamassa. Paljon parempi mieli itselläänkin kun on siistin ja puhtaan näköinen. Ja siistit arkivaatteet päällä, ei todellakaan mitään rytkyjä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat