Vierailija

missä teillä on minkäkin maton paikka? Meillä siivottiin eilen ja taas kerran mattoja sisälle tudessaan ryhtyi mies kyselemään: missäs tää matto on ollu ja missäs tän paikka on? Uskomatonta! Ei sentään asuta missää sadan huoneen palatsissa ja matot on yhden käden sormilla laskettavissa. Eikä edes mitenkäähämäävän saman näkösiä... Ei myöskää huomaa mitää verhojen vaihtoja tai pois ottamisia KOSKAAN. Eikä tasan varmasti osais sanoo et minkä väriset verhot esim on missäkihuoneessa: Sohvan värin saattaa tsäkällä muistaa... :) Mies sanooki aina et meillä eukko määrää kaapin paikan, kun hälle on ihan se ja sama missä se kaappi töröttää.

Kommentit (16)

Onkohan ne useimmat miehet värisokeita? Meilläkään ei muista mattoja eikä verhoja. Ei muista edes omaa peittoaan vaikka on erilainen kun mulla. Tää lista on varmaan loputon: käytössä oleva pyyhe (ottaa aina mun pyyhkeen), hammasharja (meillä täytyy kirjottaa tussilla nimet harjoihin muuten käyttää mun harjaa), ei tuu kuuloonkaan et laittais puhtaita pyykkejä kaappiin , menee jopa mun ja 5-vuotiaan kalsarit sekasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies ja nainen ovat treffeillä. Nainen: -Huomaaksä mussa mitään uutta?

Mies: -Öö sulla on uusi mekko?

N: -Ei.

M: -Olet sä käynyt kampaajalla?

N: -En.

M: -No toi koru on varmaan uusi?

N:- Ei.

M: -Sulla on uutta huulipunaa tai jotain?

N: -Ei! MULLA ON KAASUNAAMARI NAAMALLA!!!!

Ja välillä ärsyttää todella paljon! Näen kauhean vaivan ja vaihdan kevätverhot keittiöön, niin mies ei tosiaan huomaa sitä.. Huomautan asiasta ja mies kysyy: Millaset tässä ennen sitte oli? Melkein kaivoin kaulinta kaapista...

sitb ku rupee vihjaamaan et ootko huomannu mitää uutta, nii ruvetaan ehdottelemaan ties mitä. Onks noi verhot uudet? (vaik ois roikkunu puol vuotta samat ) ja yleisin meil on: ootko värjänny hiuksias? Ei siis huomaa sitäkään vaik muutos usein kin aika iso esim maantiestä punaseks. Pitäs varmaan vetäsätäensi blodiks ja sit mustaks, jos vaik sit jo huomais eron...

on tehty ihan tutkimuksiakin, miehet eivät esim. juhlissa huomio muiden vieraiden vaatetusta. Joskus on tehty koe, jossa pariskunnat juhlivat yhdessä, ja seuraavana päivänä esitettiin sekä naisille ttä miehille kysymyksiä vieraiden vaatetuksesta, ymv. Naiset muistivat todella hyvin mm. mitä ihmisillä oli ollu yllään, pieniä yksityikotiakin, miehet eivät edes sitä minkä värinen jonkun asu oli ollut ;) Meidät on vain rakennettu erilailla!!!:) Joskus kyllä ärsytäää, kun mies ei muista jotain juttua...;)

Vierailija:

Lainaus:

on tehty ihan tutkimuksiakin, miehet eivät esim. juhlissa huomio muiden vieraiden vaatetusta. Joskus on tehty koe, jossa pariskunnat juhlivat yhdessä, ja seuraavana päivänä esitettiin sekä naisille ttä miehille kysymyksiä vieraiden vaatetuksesta, ymv. Naiset muistivat todella hyvin mm. mitä ihmisillä oli ollu yllään, pieniä yksityikotiakin, miehet eivät edes sitä minkä värinen jonkun asu oli ollut ;) Meidät on vain rakennettu erilailla!!!:) Joskus kyllä ärsytäää, kun mies ei muista jotain juttua...;)

He ovat asuneet 40 vuotta samassa talossa ja joka ikinen tavara on ainakin minun elinaikani ollut samassa paikassa. Sitten kun isän pitäisi kattaa pöytä, niin eipä niitä lautasia vain löydy :)

Vierailija:

Lainaus:

Ja välillä ärsyttää todella paljon! Näen kauhean vaivan ja vaihdan kevätverhot keittiöön, niin mies ei tosiaan huomaa sitä.. Huomautan asiasta ja mies kysyy: Millaset tässä ennen sitte oli? Melkein kaivoin kaulinta kaapista...

Ja mies varmaan kaivaa haulikkoa pick-upin penkin takaa, kun sä et tajuua miten hianot uudet stereot se on asentanut autoon?

Vierailija:

Lainaus:

Miksi siitä pitäisi tulistua? En ymmärrä.

Siks kun ei oo oikeeta elämää tai ongelmia ja pieni mieli, joka on aina oikeassa.

Eipä tuossa ole kyse sen kummemmasta kuin että ihminen kiinnittää huomiota asioihin, jotka ovat itselle tärkeitä. Minä muistan vaatteet ja verhot koska tykkään niistä, mutta en muista edes minkä värisellä autolla kukin tuttava ajaa, mies tietää merkitkin. Mitäpä siinä on suuttumista suuntaan tai toiseen. Hän ei huomaa uusia verhoja enkä minä huomaa uusia autostereoita, totta:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat