Vierailija

Säälittävä akka. Olemme 5 vuotta mieheni kanssa seurusteltu ja meillä on lapsikin. Vähän aikaa sitten olimme kriisissä ja melkein erosimme mieheni kanssa. Tuona aikana miehen ex oli laittanut viestiä miehelleni jossa antaa ymmärtää että haluaisi vielä joskus (ja nytkin) olla mieheni kanssa.

Tuli vaan itselleni mieleen että meinaakohan se nainen roikkua lopun elämänsä miehessäni? Ei vissiin ikinä aio päästää irti? Jeesus mikä ämmä. Mä meinasin niin raivostua sille akalle etten ikinä. Uskomatonta. Ja samalla jotenkin säälittävää.

Mieheni kuitenkin valitsi minut (jälleen kerran) ja nyt menee paremmin kuin aikoihin. Ottaa päästä kuitenkin tuollainen haaskalintu.. En olisi ikinä uskonut hänestä. Ex on tosi fiksu ja kohtelias ja sitten kuitenkin noin säälittävä. Är-syt-tä-vää.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tottakai tunteita on.

Surullista on se, että avioeroja tulee. Monestihan sitten lehdissa vanhat avioparit kertovat, miten nuorina erosivatkin, kunnes elämän asetuttua palasivat taas yhteen. On ihan luonnollista ja oikein että entinen vaimo tätä toivoo. Sinun ongelmasi on tietenkin olemassa, mutta ei se tee exästä kummallista.

Sori, en pannut sitä merkille, se tietenkin muuttaa vähän tilanteita.

Mä lähtisin ratkomaan asetelmaa kahdella vaihtoehtoisella tavalla, joista sinä varmaan itse tiedät, kumpi teille on toimivin.

A) Miehesi on päättänyt aikoinaan lopettaa suhteensa exänsä kanssa ja on sittemmin sitoutunut sinuun sekä yhteisen lapsen että julkilausutun mielipiteensä kautta. Sinulla on suuresti paha mieli exän yhteydenpidon tuoman epävarmuuden ja olemassaolon vuoksi, joten miehesi voisi tehdä valinnan, kumman laittaa etusijalle: sinun vai exänsä hyvinvoinnin ja toiveet

B) Exä on aikoinaan ollut miehellesi tärkeä ihminen, vaikka suhde onkin loppunut. Kaikki tällaiset vakavat suhteet kulkevat meissä ihmisissä tavalla tai toisella matkan loppuu asti. Mikä olisi sinusta sopiva/kohtuullinen yhteydenpitotapa ja -tiheys, jolla miehesi ja hänen ex voisivat olla yhteyksissä, niin että voisit sen hyväksyä tuntematta epävarmuutta? Sopikaa pelisäännöistä ja sitoutukaa noudattamaan niitä. Yritä myös itse päästä yli kurjista tunteista, joita epävarmuus tuo mieleesi.

T. 11

Haluavat pitää montaa miestä hyppysissään. Olin alkanut seurustella nykyisen kanssa ja miehen eksälläkin oli jo uusi. Kun olin poissa paikkakunnalta, oli eksä soittanut mieheni oluelle. Miehen mukaan koko oluen ajan oli hehkuttanut, kuinka ihana ja paras tämä uusi mies on. Ja kuinka onnellinen onkaan. Sitten olikin yhtäkkiä pyytänyt hieromaan hartioita jne. Kotimatkalla olikin ehdottanut saunomista yhdessä. Mitä lie ollut taka-ajatuksena? Mieheni kertoi, että sai purkaa vuosien patoumat ja katkeruuden sillä, että totesi kylmästi: " ei kiinnosta" ja lähti kotiin. Tähän loppui nuo jutut.

Vierailija:

Lainaus:

Eihän se, että nainen teidän kriisivaiheessa ilmaisee olevansa vielä kiinnostunut tarkoita sitä, että hän lopun elämäänsä roikkuu miehessä..? Vai missasinko nyt jotain?

Ja tiedän että pelkään mieheni pitävän hänestä niin paljon että jättää minut. Olemme puhuneet hänen eksästään ja mieheni myönsi että hänellä on tunteita eksää kohtaan mutta rakastaa mua ja haluaa olla kanssani. Olenkin epävarma siitä että saako mieheni ' unohdettua' eksänsä ja tunteensa. Voiko semmoinen olla edes mahdollista?

Mielestäni mieheni ei pidä yrittää unohtaa vaan nimenomaan käsitellä tunteitaan eksäänsä kohtaan ja päättää ' lopettavansa' tunteet siihen suuntaan. Olenko ihan väärässä? Voiko tuommoinenkaan toimia?

Kysyn teiltä neuvoa..

Eihän se, että nainen teidän kriisivaiheessa ilmaisee olevansa vielä kiinnostunut tarkoita sitä, että hän lopun elämäänsä roikkuu miehessä..? Vai missasinko nyt jotain?

siinä suhteessa että mieheni ex-vaimo löysi uuden miehen, jonka kanssa alkoi seurustella. Siitä huolimatta hän haki entisestä miehestään jotain tuttua ja turvaa, soitteli milloin mistäkin keksitystä asiasta, pyyteli kahville ja käymään, välitteli terveisiä milloin keneltäkin yhteiseltä tutulta. Sen lisäksi hän vaati entistä miestään auttamaan häntä kaikenlaisissa miesten asioissa, auton huollossa, huonekalujen kuljetuksessa, pikku remontti- ja korjaustöissä. Eli uusi mies oli ihana seikkailu, entinen mies sai tehdä talonmiehen hommat ja maksaa mielellään laskut.

Ex ei häipynyt vaatimuksineen ennen kuin mies sanoi tälle todella rumasti, että ei halua olla enää koskaan missään tekemisissä. Miehellä ei eron jälkeen ole ollut mitään halua palata exän kanssa yhteen, mutta on niin kiltti, että antoi riidan välttämiseksi exän käyttää hyväkseen. Tämä kyllä kehtasi pyytää.

Teillä on tietty vähän jännitettä lisäävää tuo, jos miehesi on myöntänyt, että hänellä on tunteita exäänsä kohtaan.

vai tiedätkö itse varmasti asiasta?

Mulle nimittäin tuli heti ensiksi mieleen, että miehesi voi sanoa tälläistä vaan sulle. Katsos nyt mikä reagtio sulla on asiaan. Mustasukkaisuus on voimakas asia....

Sanoit itsekin että vaikea uskoa että ex käyttäytyisi noin.

Oli asia miten tahansa niin eikös se ole miehesi josta sun pitäisi

huolehtia, saahan se ex tahtoa mitä haluaa, pääasia että miehesi ei ole kiinnostunut.

Vierailija:

[quote]

Tuona aikana miehen ex oli laittanut viestiä miehelleni jossa antaa ymmärtää että haluaisi vielä joskus (ja nytkin) olla mieheni kanssa

En olisi ikinä uskonut hänestä. Ex on tosi fiksu ja kohtelias

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat