Vierailija

Mun ei onneks tarvitse. Kävin kerran jossain kasvohoidossa ja siellä kosmetologi luuli, että kulmakarvani oli juuri nypitty.

Ei meinannu uskoa kun sanoin, että ainuttakaan karvaa ei ole koskaan irti nyppästy.

Kommentit (14)

Mulla olis ihan mahottomat puskat jos en nyppisi! Nyt nätit kapeat viirut ja karvankasvu on hidastunut huomattavasti kun olen monta vuotta jo nyppinyt niitä säännöllisesti.

Kapeat viirut saavat kenen tahansa kasvot näyttämään keinotekoisilta ja kovilta, jos kohta nyppimättöminäkin rehottavat kulmat hajakarvoineen ovat hirveät. Nykyään kulmakarvoissa on muotia luonnollisuus; kulmien pitäisi antaa olla luonnollisen levyiset ja vain muotoilla kaari luonnollisen näköiseksi ja nyppiä just ne hajakarvat pois. Valitettavan monet kosmetologit eivät tätä kyllä osaa, vaan nyppimistyyli on edelleen sellainen 90-luvun alkupuolen viirutyyli, joka on hirveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Synnytyksen jälkeen en oo yksinkertaisesti voinu nyppiä itse, se sattuu nykyään tosi paljon. Jos ei oo ketään vapaaehtosta nyppijää lähettyvillä, teen pikasiistimisen partakoneella, siis sellasella perästävedettävällä.

Olen nyppinyt jo 30 vuotta; aloitin 16-vuotiaana. Karvan kasvu ei ole mihinkään vähentynyt eikä hidastunut. Kulmakarvoja olisi melkein silmissä asti, jos en nyppisi. Ja vielä mustia mokomat.

Asuin muutaman vuoden USA:ssa, ja vasta siellä tapasin kosmetologin, joka osasi nyppiä paksuhkot kulmakarvani NÄTISTI, ja niiden vaikutus koko kasvojen ilmeeseen on kyllä tosi suuri. Suomessa en ole koskaan tavannut yhtä ainutta kosmetologia, joka osaisi nyppiä tähän siipimalliin, tulos on aina sellainen 2mm paksu karmea viiru.

melkeinpä joka päivä tulee nyppäistyä vähän. Kyllä siitä on tullut tapa, ja ne ytlimääräiset tai lyhyet kulmakarvat häiritsevät ihan hirveesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat