Seuraa 

Tekeekö niillä " poikamerkeillä" enää mitään?? Mulla olis nimittäin 6kpl niitä (Ainakin mä sain niillä ne baby björn ensilusikat viimeksi..)

Ajattelin vaan, että jos jollain on muutamasta merkistä kiinni keräys, niin minulta sais nuo merkit....sikäli kun ne vielä liberolle kelpaa !!??

Laitan tähän varalta s-postini jos niitä joku tarvii;

annele.maarit@luukku.com

Kommentit (9)

ja siinä ensilusikat voi kerätä vain noilla pupumerkeillä. Tuli ohessa oikein pieni liila kirjekuori, jossa iso pupumerkin kuvan, siihen voi kerätä merkit. Poikamerkin kuva oli painettu mustaksi.

Joku kirjoitti, että ei saanut sadevaatteita poikamerkeillä.. minä tuhlasin viime vuoden puolella kaikki vanhat poikamerkkini niihin ja kaikki vaatteet tuli..siis 4kpl hanskoja 2kpl takkeja ja yksi hattu. Aika jännä juttu... :b Alkuvuodesta marimekko-bodyynkin kävivät vielä poikamerkit..

jos näin on, niin huono juttu, koska minä olen edelleen saanut kahdesta ostamastani vaippapaketista noita poikamerkkejä. siinä vaiheessa kun ei enää vanhoja merkkejä hyväksytä pitäisi mun mielestä olla varma ettei niitä enää ole kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen niin jästipää, että lähetän kyllä silti poikamerkkejä, vaikka ei kävisikään. Katsotaan saanko lusikat, sillä mukana oli poikamerkkejä! Paketin ostin juuri lähikaupasta. Saapi nähdä.

ja tohon sadevaatejuttuun varmistin vielä liberolta sähköpostilla että poikamerkit käyvät. Silloin laittoivat, että ' poika pukee housuja' merkit käyvät, mutta vanhat housuvaippamerkit, jossa poika ajaa mopolla eivät käy..

Tällaisen vastauksen sain Liberolta, kun kyselin asiasta;

Lapsimerkitkin käyvät vielä, eli voit käyttää myös niitä mm. käsinuken

tilauksessa sekä seuraavissa kerhotarjouksissasi. Uni-cd -kampanjaan käyvät

kuitenkin vain pupumerkit.

Että ei onneksi tarvi roskiin viskata poikamerkkejäkään. :)

poikamerkeillä sai ne ruokalusikat. Samassa kirjeessä luki, että seuraava kirje tulee 4 kk päästä ja siinä on marimekon raitapaita Kaverini jolla on vähän vanhempi lapsi sai tuon paidan jälkeen siihen sopivat housut seuraavan kerran. Tai siis sai kerätä noilla merkeillä.

Itselläni on taas kauhea määrä niitä pupu merkkejä ja tällä hetkellä niillä ei saa kuin sen unilaulu cd:n ja sitä en kyllä tilaa, innolla odottelen mitä seuraavaksi niillä merkeillä saa.

@nu82

kun siinä kirjeessä luki että seuraava keräilyjuttu tulee 4 kk päästä ja että voi kerätä siihenkin valmiiksi niitä merkkejä. Kantsii laittaa meiliä liberolle että käykö...

..niimpä niin!

Mulla oli myös iso läjä niitä poikamerkkejä ja postitin ne ennen vuoden vaihdetta koska luin täältä että sen jälkeen ne eivät enää käy..Mutta kuinkas kävikään??En saanut kuin sen sadehatun, vaikka merkkien mukaan olisi pitänyt saada se koko setti(kintaat, takin ja lakin) ja siinä kirjeessä sanoivat, että poikamerkit eivät enää käy!

Minusta on myös hyvin epäreilua, että niitä poikamerkeillä varustettuja voi edelleen kaupasta ostaa jos niitä ei kuitenkaan hyvitetä Liberolla..Eli siirtymäaika uuteen merkkiin pitäisi olla pidempi ja siitä pitäisi myös tiedottaa asiallisesti ja ajoissa! Suututti niin, että en ole Liberoa tänä vuonna ostanut!

Että kelpaakohan noi poikamerkit enää. Meillä on niitä varmaan kolmisenkymmentä ja tänään tuli Liberolta kirje, jossa esimerkkinä vain pupumerkin kuva. Tietäiskö joku?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat