Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis Kiertoni pituus on jo 32/68. Täysin epänormaalia minulle että ovat noin myöhässä. Soitin lääkäriin ja siellä hoitaja täti puhelimessa sanoi että " odottele vielä. Kyllä ne kohta alkavat" . Ja paskat. Yritin tältä täti ihmiseltä kysyä että kuinka kauan voin vain odotella. Ja jälleen kerran " odottele nyt vaan rauhassa" .

Niin, mutta kuinka kauan? Olo on kyllä kokoajan sellainen että alkaisivat pian. Eli jomotusta alaselässä ja mahassa, sellaista menkkamaista kipua, maha on kuin jalkapallo turvotuksesta(einyt ihan mutta turvonnut kuitenkin) ja mielialat vaihtelee pahemmin kuin vuoristorata.

Ainiin meinasin unohtaa, että olen tietenkin tehnyt raskaustestin. Silloin oli jotain kp 32/39 jos oikein muistan. Ja negahan se oli.

Että kuinka kauan tässä nyt sitten vaan odottelen? Yksityiselle minulla opiskelijana ei varaa ole...

Kommentit (3)

Siinä tapauksessa tekisin sinuna toisen raskaustestin ja jos se on negaa, menisin opiskelijaterkalle/lääkärille ja vaatisin lähetteen erikoislääkärille.

Tämä siksi, että useinkaan nuo op. lääkärit ei voi määrätä kunnon droppeja.

Itse sain aikanaan avun näin, siksi kehotan sinua tekemään näin.

Eli jos testaat negaa, varaat ajan lääkäriin ja kerrot mikä meininki. Testi kannattaa tehdä eka, koska he kuitenkin kysyvät raskauden mahdolisuutta. Sitten pyydät reseptillä esim teroluteja joilla menkat käynnistetään. Tai sitä lähetettä eteenpäin jos terkka/lääkäri ei noita määrää.

Tsemppiä, tiedän että ketuttaa. Oma kiertoni oli ennen teroluteja (ja lopulta myös clomeja) 15-57 päivää... Ja se risoi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat