Seuraa 

Älkää naurako, mutta mietin, voiko raskaana mennä konserttiin, jossa on paljon melua? Mietin, ostanko lipun Ricky Martinin konserttiin. Olen silloin n. 19. vkolla, ei kai voi olla mitään haittaa vauvalle?

Kommentit (10)

Rasvakerros sekä lapsivesi eristävät erittäin hyvin noita ääniä (tuostahan tuli mm. eilisessä Priman dokkarissa). Lapsi jopa nauttii musiikista ja jammailee sen mukana. Tuossa vaiheessa sitäpaitsi sen kuulo ei ole ihan niin kehittynyt vielä, että se siitä kärsisi.

Ainakin minä olin aikoinaan katsomassa Robbie Williamsin keikkaa raskaana ollessani. Ei ehkä kannata varata paikkaa ihan kaiuttimien viereen.. Tuskin keikalle menemiseen mitään estettä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä täällä pähkäilin että uskaltaako sitä kesällä lähteä Provinssirockiin :)

Ollaan ajateltu että mentäisiin yhtenä päivänä alueelle katsomaan bändejä ja tapaamaan kavereita.. silloin olis rv 33.

Meluahan siellä on joka puolella, mutta ei ole ollut tapana missään kajarin vieressä/eturivissä koskaan ollakkaan ;)

Ja vielä ihan kirjaimellisesti... Miehen bändillä oli keikka, jolta en voinut jäädä pois, joten läksin mukaan. Aamusta lähtien koko ajan... Soundcheck, harjoitukset jnejne kunnes vihdoin itse keikka monta tuntia. Ennen kuin ihmiset tuli sisälle, oli hyvä heittää pitkäkseen penkeille sinne mihin halusi, mikä herätti hyvin suurta hupia kaikissa muissa paikalla olijoissa (=miehiä). Kävin välillä ulkona lepuuttamassa omia korvia ja syömässä kaikessa rauhassa. Vauva tunnisti isin soiton ja jamitteli mukana, muuten nukkui hyvin.

Muistathan huolehtia omasta kuulostasi ja käyttää korvatulppia! Nimim. pysyvä kuulonalenema toisessa korvassa...

Liitynpa keskusteluun minakin - tassa juuri toissapaivana olin kuubalaisen bandin konsertissa raskausviikolla 35+3. Etukateen ajattelimme etta eihan se niin kova-aanista tule olemaan kunnes naimme valtavat kaiuttimet lavan reunalla; meidan paikka oli kolmannessa rivissa... Vahan saikahdin, mutta ei siita muuta seurausta ollut kuin etta vauva todellakin jammaili mukana koko kaksituntisen konsertin siten etta oma olo oli valilla hieman tukala, sellaisia potkuja ja iskuja tuli sisuksiin! Enka paatynyt synnytysosastolle illan paatteeksi, joten kaikki hyvin - ehkapa vauvasta tulee kuubalaisen musiikin fani viela! Ai niin, ja katilo sanoi etukateen etta jos musiikista ei ole itselle ' vaaraa' niin ei vauvallekaan.

Hauskoja konsertteja!

Lumsku

Mä olin Toton keikalla rv24+ eikä ollut mitään ongelmaa. Istumapaikalla vielä olin, niin ei tarvinnut reilua kahta tuntia seisoskella.

Antoisaa konserttia!

Olen myös menossa Guns n Rosesin keikalle heinäkuussa, äkkiseltään laskettuna viikkoja tuolloin 34+6 ;) Onneksi saatiin tosin istumapaikat, jos ei kuumalla jaksa seisoskella kauaa. Toivon myös että vessat ovat lähellä, nytkin jo saa usein hypätä.

Eikä konsertti ollut ihan hiljaisimmasta päästä ja vieläpä kapakassa... Hyvin meni, paitsi jaloista veti suonta koko seuraavan yön korkkareilla seisomisen jäljiltä B-) Myös tupakansavu ärsytti itseä, piti käydä ulkoilemassa välillä. Mutta sitä ongelmaa ei ole areena-tyyppisissä konserteissa. Vauva jammaili ihan tavalliseen tapaansa :)

Pidä vain oma mielesi virkeänä ja harrasta kun vielä voit ja jaksat :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat