Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mitä on verkostomarkkinointi???

Sivut

Kommentit (37)

Siitä saa vähän rahaa -tai mitä enemmän tekee sitä enemmän saa. Lisäksi saa alennuksella niitä tuotteita.

Mikäli joku on pirkanmaan alueella kiinnostunut niin laita luukkuun linnea2005 alulla postia.

Kosmetiikkaa, aloe vera- ja hyvinvointituotteita;

LR Health&Beauty System

Avon

Oriflame

Forever Living Products

Mausteita;

Prima

Kotigastronomi

Pesuaineita + muuta;

HomeCare

Amway

Vaatteita;

EveLace

Friendtex

Greenhouse

Lastentarvikkeita;

Satunallet

Muita;

Nikken - magneettituotteet

Ja vielä jäi monta listasta pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tulee mieleen huutonet. Aloita nyt myymällä kotoasi kaikki ylimääräiset.

Mulle ainakin oli yllätys, et myin 15 lastenvaatetta, joista yksi talvipuku(eikä edes reiman) . Ja nettosin yli 100e. Tosi kiva lisä kuukauden tuloihin.

Kerran olin esittelyssä ja olivat mielestäni järkyttävän kalliita täysin turhiksi esineiksi... Ei täälläpäin ainakaan uskoisi menevän kaupaksi, kun ihmiset perus-säästeliäitä.

Siis kauniita ja kivoja juttuja, mutta niillä hinnoilla en harkitsisi hetkeäkään. Siksi en usko, että siinä tienaa, ellei ole semmoinen kohderyhmä asiakaskuntana, johon tuotteet uppoavat hinnasta huolimatta.

saa kyllä ihan rahaa...

Ei sitä sulle Satunalleista makseta, mutta kun myyt tavaraa vaikka 200eurolla, ihmiset maksaa ne sulle ja sinä tilaat ja saat tietyn prosentin alennusta siitä tilauksesta. Ja se erotus on sulle kyllä ihan oikeaa rahaa, vaikka lasketaankin prosentteina myymistäsi tuotteista...

Sain kerran lahjaksi muistaakseni just tuon nimisiä kynttilöitä lasikipoissa. Roskiin menivät, kun haisivat niin voimakkaasti. Muuten ihan tavallisen näköisiä. Mä arvostan lähinnä kotimaisten kynttiläpajojen tekemiä kynttilöitä. Missä nää partylitet valmistetaan?

Siinä tienaa sen mukaan miten paljon tekee töitä. Keskim. palkkio oli mun aikana n. 9-10 e/haastattelu ja ehdin tehdä niitä 3 illassa. Lisäksi sai kilometrikorvauksen. Itse tienasin n. 300-400 e/kk.

Siivosin viime hoitovapaalla puiston tiloja. Kolme kertaa viikossa, joko illalla tai aamulla. Sopi mulle, ei tarvinnut valmistautua, ei markkinoida, ei luoda ajatustakaan työhön ennenkuin oli paikanpäällä. Radio täysille ja hommiin, kukaan ei keskeyttänyt eikä halunnut ruokaa, vettä, pyyhkimään..:)

Nyt olen Tupperikonsulenttinä ja työ vaatii esittelyn lisäksi valmistautumista, laskuttamista, tuoteitten noutoa, toimittamista (yleensä lapset takapenkillä) sekä tukku- ja tiimi-illoissa istumista. Vaatii vähän enemmän, mutta on mukavaa.

Jos olet kiinnostunut Tupperware työstä pk-seudulla ota yhteyttä, työ on ihmisläheistä ja rahan lisäksi saat tietää kaikki uutuudet ja kausituotteet ja sinulla on helposti mahdollisuus ansaita niitä itsellesi:)

minnallepostia @ netti. fi

En ymmärrä millainen ihminen tarvitsee joka syksy ja kevät uusia kippoja? Ja vaikka tarvitsisikin niin miksi ostaa tupperilta esim. salaatilinko(hinta varmaa yli 20¿) kun halpahhallista saa vastaavan alle kympillä!?!? Niin no laatu... en oo yhtään halpaakaan kippoa saanu vielä hajalle...

Jos kiinnostaa, niin voin laittaa lisätietoa sp-osoitteeseesi.

terkuin PartyLite-konsultti, joka on ikionnellinen siitä, että aloitti homman!!!

Forever Living Products. Pari kaveria myy niitä. Toinen lopetti päivätyönsäkin kun aloe verat teki hyvin kauppansa. Ovat kyllä hyviä tuotteita. Itsekin käytän :)

Hyvin nuo kaupaksi menevät, ovat sitten turhaa tai ei. Kaikki eivät niuhota hinnasta, joskus halutaan myös ostaa sitä ylellisyyttä, eikä aina vain sitä halvinta halpahalli-kamaa. On myös ihmisiä, jotka silmää räpäyttämättä ostavat kertaheitolla esim. 200 eurolla.

Olen myynyt ko. tuotteita tämän vuoden puolella jo yli 14 tuhannella eurolla. Kiitettävä suoritus ottaen huomioon, että nyt eletään hiljaista aikaa. Syksy tulee olemaan luvalla sanottuna helvetillisen kiireinen. Siksi tarvitsisinkin lisää konsultteja, en yksinkertaisesti ehdi/pysty pitämään itse kaikkia esittelyjä, joita pitäisi. Perhe rajoittaa harrastusta.

se PL-konsultti

mutta sitten luin, että siitäkään et saa mitään rahaa vaan noita alennuksia... =( höh, eikö ole mitään sellaista millä voisi hankkia ihan konkreettista käteistä?

t.4

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat