Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

uutta suhdettani?

Se kävi äkkiä, juu. Tämä mies on kyllä läheiseni ollut jo vuosia joten ei sinänsä...ollaan nyt vasta löydetty toisemme. On hyvä olla.

Kiitos mielenkiinnostanne...en tiennytkään kuinka paljon viestejä tuo ketjuni poiki. Sympaattisia ihmisiä paljon :)

En haluaisi olla negatiivinen, mutta kyllä tuo kuulostaa TOSI nopealta toiminnalta, jos syyskuussa olet saanut tietää miehesi petollisuudesta ja nyt jo suunnittelet uutta pysyvää elämäntilannetta uuden miehen kanssa. Eli olet viidessä kuukaudessa, eronnut, toipunut siitä, aloittanut uuden suhteen, vakinaistanut sen (siis uuden suhteen) ja nyt jo rupeamassa uuteen (avo)liittoon??? Miten se on edes mahdollista?

Kun minun mieheni osoittautui pettäjäksi, minulta meni puoli vuotta shokissa ja eroon totutellessa. Sitten meni vielä pari vuotta, että olin täysin kuivilla yllättävästä elämänmuutoksesta ja saanut uskoni takaisin ihmisiin ja ihmissuhteisiin siinä määrin, että olin valmis aloittamaan uuden suhteen VAKAVASTI. Laillasi aloitin parisuhteen ihmisen kanssa, joka jo entuudestaan oli minulle tuttu ja läheinen, mutta jonka kanssa romanttiset tunteet löysimme vasta eroni jälkeen.

Ei millään pahalla, mutta miten voit selvitä vakavasta ja ilmeisesti elinikäiseksi tarkoitetusta liitosta, tai siis sen päättymisestä, noin nopeasti valmiiksi uuteen liittoon?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat