Seuraa 

Kuinka moni tänä vuonna 5 vuotta täyttävä vielä nukkuu päiväunet? Tuntuu, että meidän tyttö ei millään pärjää ilman: tulee tosi kiukkuiseksi ja itkuiseksi väsyneenä. Kuitenkin saan kuulla sieltä sun täältä, että eihän nyt tuon ikäiset yleensä enää päiväunia nuku. Itse olen ihan puhki siihen väsyneenä kiukutteluun, joten kaikille on kuitenkin parasta, että tyttö unensa nukkuu.

Kommentit (5)

Hei! Jos tyttö unensa tarvitsee, anna nukkua!!! Älä välitä muiden kyselyistä ja puheista. Vaikuttaa tytön kasvuun ja ehkä myös kehitykseen, että saa riittävästi lepoa. Muistan joskus lukeneeni, että ekaluokkalainenkin tarvitsisi päivälevon, jonkun keskeytyksen päivään.

Lapset kasvavat erilailla, toiset tarvitsevat aikuisenakin enemmän ja toiset vähemmän unta kuin muut. Anna ihmeessä nukkua, kun siihen kerran on mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä meidän junnu ainakin vetelee vielä päikkärit vaikka täyttääkin kuusi ens kuussa. Kyllä sekin aika vielä tulee kun ei saa nukkua. Anna nukkua vaan, ei se ainakaan huonoa tee.

Siitä ei ole todellakaan mitään haittaa!! Meillä on lapset lopettaneet aikasin päiväunet mutta esim itse olin tarhassa 7-vuotiaaksi asti ja tosiaan siihen asti nukuin päiväunet. En nyt mitään pitkiä enää 6-vuotiaana mutta kuitenkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat