Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Muutaman otsikon alta luin jossa ihmiset kertoivat pettyneensä Tutan vaatteisiin. Tässä ajattelin kertoa " vinkin" kaikille vaatteiden kanssa tuskaileville. Pesuohjeessa kun on maininta 60-astetta silloin vaatteet pitäisi pestä tuossa lämpötilassa. Tutan vaatteista ainakin itse voin sanoa että kestävät parempana pidempään jos ne pesee 60-asteessa. Kokeilun vuoksi olen pessyt osan vaatteista 40-asteessa ja niissä kyllä nukkaantuvat ja värit haalistuvat.

Jos olette pesseet vaattet 60-asteessa ja ne ovat haalistuneet ja nukkantuneet ottakaa yhteys Tutan asiakaspalveluun. Itse ainakin olen saanut tilalle vastaavan tuotteen.

Kommentit (3)

Se oli ehkä laadukas merkki aikoinaan, mutta ei enää. Sen verran monta vaatekappaletta on meilläkin ollut viallisia, mutta onneksi ko. vaatteet olivat lahjaksi saatuja ettei omat rahat menneet hukkaan... ;)

No meillä ei ole tutan vaatteet haalistunut, eikä kutistunut / venynyt. Meillä on kahdista potkareista saumat ruvennut " repsottamaan" ja kaikkii vaatteisiin on tullut ihan liikaa nukkaa. Ja nämä tuskin johtuvat pesulämpötilasta...enkä jaksa ruveta palauttamaan vaatteita, helpommalla pääsen kun lakkaan ostamasta kyseisestä merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä hajoaa vetoketjut tutan vaatteista mutta ei sitten muista, ja saumat purkaantuu. yhdestä bodysta irtosi 2 nappia.

tosiaan on kyllä helpompaa kun lakkaa ostamasta kokonaan niitä. kaiken lisäks tollaselta hinnalta mä kyllä odotan laatua mut ei oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat