Vierailija

Minäpäs tutkin kännykkää.

Kommentit (17)

oli selvästi siis muija ollut yötä exän luona (ei asuttu yhdessä). Molemmat oli vasta pukemassa, kun tulin yllätysvisiitille.

Siinä rytäkässä löin exää-- (läimäytys), mutta hämpä tempasi mua oikein kunnolla nyrkillä nenään, jonka seurauksena se murtui.

Lneisn rappukäytävään 3 metrin ilmalennon eikä äijä päästänyt mua ees takaisin sisälle, ennen kuin uhkasin mennä naapuriin soittamaan kytille.

Että tälläistä kivaa menneisyydestä. tää olikin mun elämäni eka ja ainoa kunnon FARSSI. Ei ole sen koommin tullut turpaan eikä ole kukaan pettäny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näin miehen ajavan oman tyttökaverini pihalle vaikka piti olla työpaikalla ihan eri suunnalla aiemman puhelun perusteella. Mies ei tiennyt että olin samalla suunnalla asioilla kuin tyttökaverini asunto

Vaisto. Mies ei saa yleensä tekstiviestejä (kahden vuoden kokemus) ja nyt kun sai suihkussa ollessaan menin ja luin sen. Eli kaksoiselämää ja oli sanonut toiselle tytölle olevansa satojen kilometrien päässä sukuloimassa vaikka oli naapurikaupungissa minun luonani vieläkin. Oli siis valehdellut että meillä on mennyt poikki kahden vuoden suhde. Sen tekstarin jälkeen meni poikki.

Vahinko. Olin tietokoneella ja muistelin että mies oli ollut hyvällä saitilla omalta puoleltaan. Klikkasin ikioman tietokoneeni miehen käyttäjätilin puolelle etsiäkseni vanhaa nettiosoitetta. Löysin samalla tietoja pettämisestä.

eikä itselläni ollut, ja tiesin että mies pitää niitä rahapussissa, joten katsoin sinne. Sieltä löytyi printattu meili toiselta naiselta, kertoi olevansa tulossa " taas" kyläilemään. Ryntäsin paniikissa miehen työpaikalle ja vaadin selitystä. Hän onnistui selittämään tämän minulle parhain päin! Palasin kotiin vähän leppyneenä mutta tutkin kuitenkin miehen sähköpostit. Siellä oli pitkä kirjeenvaihto, jota oli käyty kun minä olin nukkumassa, harrastuksissa... Mies kirjoitti että oli etsimässä uutta asuntoa, ei maininnut asuvansa avoliitossa. Erosta meillä ei ollut puhettakaan, en edes tiennyt että meillä meni huonosti. Meilasin samantien naiselle, että tietääkö hän että häntäkin petetään. Naisparka oli kovin järkyttynyt, oli ollut todella ihastunut.

Mutta muutoin voin vakuuttaa, että näin 30 vuotiaana on tullut oltua monen eri miehen kanssa ja kaikki ovat olleet päälle päin hyvin normaaleja ja yhteiskunnallisesti mitattuna hyviä isäehdokkaita. Olenkin oppinut sen, että vaikka kuinka olisi hyvä tyttöystävä ja seksirikas elämä, niin mies voi silti pettää. Ei ole enää syyllinen olo.

Olen myös itse ollut se toinen nainen tai miespuolisen kaverin terapeutti tai petetyn tyttöystävän olkapää, joten tiedän, että yli puolet tavallisista miehistä pettää jollakin tasolla.

11

Olin kyllä epäillyt jo jotain vähän aijemmin mut se oli viimeinen pisara. Mitään hän ei koskaan tunnustanut mutta muutti kiltisti pois. Uusi " elättäjä" löytyi parin viikon sisään joten luulen et oli kuvioissa jo ennen meidän eroa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat