Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tänään on tuntunut tosi vähän mitään (eilen otettiin sydänkäyrää ja kaikki ok) ja kun niin patistivat että joka päivä pitää tuntea.

Ei auta kova musiikki, ei kovat bassot, ei korkeat äänet, ei valo, ei töniminen, ei omat liikkeet.... :-(

Kommentit (10)

jos minä olisin tehnyt liikelaskentaa, olisin tullut hulluksi! en olisi mitenkään saanut niitä liikkeitä tarpeeksi. mutta puolivuotias elohiiri täällä nytkin huutelee ja nousee jo seisomaan jne, eli on erittäin liikkuva tyyppi. samaa on sanoneet monet muutkin, etteivät saaneet tarpeeksi liikkeitä laskettua kun vauva oli mahassa. ei siis oikeasti kannata tuijottaa liikaa ohjekirjaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla tehos se, että kävin lämpimässä suihkussa ja sitten söin jotain oikein makeaa, esim berliininmunkin. Kahvi tehosi, jos ei muut keinot tepsineet. Sitten menin vasemmalle kyljelleni makaamaan ja jossain vaiheessa niitä liikkeitä alkoi aina tuntumaan.

Muista, että pienikin muljaus lasketaan liikkeeksi, hikkaa ei tosin.

Tsempit sulle, yritä kestää piinaava raskausaika loppuun!

mun äiti ihmetteli noita laskuja ja sanoi ettei itse tuntenut meitä odottaessaan juuri mitään, loppuaikanakaan..oli paljon vaan lapsivettä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat