Vierailija

.

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei täällä nyt niin kylmä ole ollu :) Mittarissa nytkin 20 astetta ja aurinko paistaa, tänä kesänä ei oo paljoa satanutkaan täällä :)

Olen kohtalaisen viimeisilläni raskaana, vauvan pitäisi syntyä elokuussa ja etukäteen pelkäsin miten kesästä selviän jos siitä tulee kuuma niinkuin ennustettiin.

Tosin vielä enemmän harmittaa, että ollaan menossa kaupunkilomalle Roomaan heinäkuussa, kun siellä on ihan tukalan kuuma. (Ei voitu itse valita ajankohtaa.)

2 kertaa on tänä kesänä ollut sellainen ilma, että ollaan päästy uimaan. Ja ärsyttää, kun ei tarkene ulkona ilman t-paidassa. Pää hajoaa lasten kanssa sisällä ollessa. Jos olisi vain rahaa, niin lähtisimme saman tien etelän lämpöön.

Lainaus:

ja lasten kanssa todella voi ulkoilla säässä kuin säässä, varusteet vaan sään mukaan.

Helteillä lasten kanssa ulkoilu on paljon työläämpää, pitää olla suojaukset ja muistaa juottaa jatkuvasti. Ja sitten juostaan pissalla. Aurinkorasva ei aina riitä (lapset inhoaa muutenkin koko rasvausta), mutta pitkien vaatteiden kanssa tulee kuuma. Koko ajan saa olla vahtimassa että hattu pysyy päässä jne. Kotona lämpötila nousee samaa tahtia mitä ulkona, ja sitten lapset pyörivät kuumissaan ja hikisinä kangassohvilla. Nukkuminen on vaikeaa, kun ovat tottuneet peittoon, mutta kuumalla sitä ei voi pitää.

Eli pienten lasten äitinä ei todellakaan harmita nykyiset kelit!

Töihinkin olis helleaamuina kviempi lähteä, kun voisi pukeutua KESÄVAATTEISIIN!!! Tää Suomen ilmasto on nykyään niin syvältä, talvi ei oo talvi eikä kesä ole kesä :(

Mä vihaan kylmyyttä ja siitä saa kärsiä tässä maassa 9kk muutenkin. Nyt vielä viime kesä ja tämäkin tuntuvat olevan tällaisia surkeita. Onneks en oo tuhlannu vielä lomia näihin alkukesän puolipakkasiin, vaan aloitan vasta ensiviikolla. Tosin, en tiedä onko sitä lämpöä silloinkaan tulossa. :(

Hellettä pitäs olla. Mua ei haittaa vaiks olis 30astetta varjossa. Mua paleli Thaimaassakin lomamatkalla välillä.

Mieluummin tällainen keli kuin toissakesän tolkuton kuumuus ja kuivuus.

Sitä paitsi, oltiin just reilu viikko ulkomailla helteissä ja oli suorastaan helpotus päästä kotiin siitä kuumuudesta...

Tykkään just tällaisesta kesästä. Isompien lasten takia harmittaa vähän, kun uimavedet on viileitä, mutta muuten nyt on ollut ihan paras mahdollinen kesä sään puolesta.

Olen varmaan viimeisen vuoden (talvikin oli ihan paska Etelä-Suomessa, vettä vaan satoi eikä päässyt lasten kanssa hiihtämään tai luistelemaan) harmitellut, miksen ole nuorena tajunnut muuttaa jonnekin suotuisampaan ilmastoon! Tää on jotenkin ihan kauheata. Nyt on vaikea muuttaa, kun on takana avioerokin enkä halua erottaa lasta isästään. Prkl..!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat