Vierailija

Älkää tunteko itseänne sen huonommiksi, jos lapsenne on syntynyt sektion avulla.

Yhdessä ketjussa eräs sektioäiti sai kyyneleet silmiinsä.

Suomen kieli vain on niin vekkuli: eli äidille TEHDÄÄN/SUORITETAAN sektio ja lapsi SYNTYY sektiolla. Eli äiti ei SYNNYTÄ sektiolla.

Mutta kielen kommellukset eivät muuta äitiyttä suuntaan tai toiseen! Olette kaikki upeita naisia ja ihania äitejä huolimatta vauvan maailmaan tulotavasta!

Aurinkoista päivää teille kaikille!

T:äitiydestä vielä haaveileva ja lapsettomuuden tuskaa kokeva

Kommentit (9)

Mun mielestä ap:n viesti oli asiallinen ja ystävällinen. Nyt on tainnut jollain jäädä traumoja.. Olisikohan se niin, että monet meistä sektioiduista kokee sitä huonommuutta ja sitten sovittaa sen alakautta synnyttäneiden suuhun, ikään kuin he pitäisivät sektioituja huonompina.

niin EI SAA synnyttää alateitse, ellei sitten välttämättä halua tapattaa sekä lastaan että itseään. Kehitysmaissa nämä ihmiset kuolevat, Suomessa heidät pelastaa SEKTIO. Nöyryyttä peliin eukot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosin se toinen ketju oli kieliposkella kirjoitettua höpöttelyä. Minä, sektioäiti, kirjoitin sinne sen *itkee* ja ihan huumorilla :)

Kevään jatkot myös sinulle ja toivottavasti tärppää pian!

synnytys on itsessään sellainen riski että jos esim. minä olisin synnyttänyt jossain kehitysmaassa ilman leikkausvalmiutta niin olisimme molemmat kuolleet. mutta kas - suomessa selvittiin ja vieläpä hienosti. joten en TODELLAKAAN ole kiinnostunut sinun tai kenenkään muunkaan mielipiteestä liittyen näihin asioihin. sektio on hengenpelastaja, itse olen nöyrä sen edessä, enkä lähde arvostelemaan.

ja voin vain ihmetellä niitä joiden mielestä se on jotenkin vähemmän arvostettavaa kuin alakautta synnyttäminen! itselleni ei ainakaan ole mitään merkitystä miten se lapsi maailmaan tulee kunhan vaan kaikki menee ok!

Synnyttämisen käsite suomenkielessä on tosiaan kiinnostava. Itse aloitin synnytyksen alateitse ja se päätyi sektioon. Olen onnellinen vauvastani ja mielestäni jokainen äiti on synnyttänyt, olipa lapsen maailmaantulo sitten millainen tahansa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat