Seuraa 

Pari lasta, paljon harrustuskuljetuksia (mm. lätkäkamat). Uudet tila-autot tuntuvat hulppean hintaisilta. Vanhaa en uskalla, ottaa, kun ei ole perheessä mekaanikkoa. Budjetti olisi n. 18-19.000 euroa. Mitä autoa suosittelisi? Vai oliko kysymys mahdoton yhtälö...

Kommentit (5)

ja olen katsellut Skodan Roomsteria ja Nissanin Notea (tosin kumpaakin vasta netista - en edes tiennyt että Notea pääsee jo koeajamaan?!?!). Molemmat pyörivät kai tuossa alle 20 000¿ hintaluokassa ja laatu pitäisi olla kohdallaan. Meillä on ennestään nvanha Micra ja ehkä pysyn merkille uskollisena...

Minä kävin koeajamassa uunituoreen Nissan Noten. Vaikutti todella pätevältä autolta lapsiperheelle. Tilaa oli huomattavasti enemmän kuin osasin odottaa. Meillä vanhin poika pelaa jääkiekkoa ja Noten säilytystilaratkaisu sopii täydellisesti lätkäkamojen kuljettamiseen.

Käy ihmeessä koeajamassa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nuukapa hyvinkin... Itsellä ei olisi varaa laittaa tollasta rahaa autoon. Ajelen vanhalla bussilla joka on luotettava ja edullinen pitää eikä maksanutkaan ku 10 th

Minulla on toinen Nissan menossa ja aion pysyä merkkiuskollisena.

Sinun kannattaa soittaa lähimpään Nissan liikkeeseen ja kysyä löytyykö. En tiedä miten on tullut kauppoihin, itse soitin suoraan tutulle myyjälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat