Vierailija

vaatefriikkinä tällaisen aloituksen tein... meillä on poikakin jolle ostelen, mutta tytölle tuntuu enemmän aina löytyvän sellaista jota " on pakko ostaa" =D

ja mistä väreistä tykkäätte?

minä tykkään kivoista trikoopaidoista sekä puolihameista ja bootcut trikoista. aikaisemmin ajattelin että jos tulee tyttö niin ostelen varmaan vaan mekkoja, mutta todellisuudessa meillä on ollut tähän asti (tyttö 1v4kk) vain muutama mekko! =)

väreissä tykkään vaaleanpunaisesta (ihan haaleasta), lilan sävyistä sekä ruskeasta ja oranssista koska näitä kahta jälkimmäistä voi ostaa pojalle ja tytölle samanlaiset! =)

Kommentit (9)

Ostan kaikkee sellasta mitä en itse oo saanut pienenä, en kyllä saanut ikinä muuta kun serkkujen vanhoja vaatteita vaikka kyllä ne oli ihan hyviä mut kun ei saanu koskaan mitään uutta. No nyt sitten on hyvää terapiaa ostaa omalle kaikkee kivaa. Onneks on saanu tyttöjä vaikka kyllä on pojillekin tosi ihania vaatteita nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tytölle ostelen trikoopaitoja lyhyt tai pitkähihaisia, hameita ja trikoohousuja/farkkuja juuri bootcut tyylillä. Itse mekkoja hänellä on ollut tasan 4 ja 3:t niistä oli vauvaikäisenä joita ei todellakaan käytetty kun kerta tai kaksi, nyttemi ne ovat hänen nukellensa.

Värit ovat useimmiten; vaaleanpunainen, ruskea, punainen ja vaaleansininen.

Hän rakastaa pitää koruja kaulassa mitä olenkin H&M:ltä ostellut jotka hintansa puolesta ovat edullisia ja ei siten harmita jos hukkuvat menevät rikki, tosin tyttö on niin tarkka niistä että laittaa se joka ilta pöydällensä ja aamulla heti vaatteet vaihdettua hakee ne sieltä kaulaansa ja jos joku on niitä siirellyt nousee mekkala.

Pojasta taasen sen verta, että hän on se toinen vaatefriikki meidän perheessä minun jälkeeni. Hän on päättäväinen mitä päällensä laittaa ja minkä värisiä, ei ehkä saisi noin pienen antaa vielä määrräillä, mutta hänen kanssa on ihana ostella uusia vaatteita ja ihana nähdä kuinka hän jo omalla tavallaan on valinnut oman tyylinsä, joka päivä pitää olla eri vaateet, mikä on taasen minun mielestä ihana tapa koska olen itse samanlainen koskee se sitten minua tai lapsiani, en voi sietää jos samoissa mennään päivästä toiseen, jos ne ei likaannu ekan pvän aikana voi niitä yhdistellä toisen ylä tai alaosan kanssa muutaman pvän päästä ja tämän hän on hyvin jo oppinut.

Hän jopa huomaa minun uudet vaatteet ja kehuu niitä.

Tytölle en mitään kummempia hörsöjä. Ihan käytännöllisiä perusvaatteita, college pukuja, housuja, jne. Muutamat paremmat housut on kaapissa, sekä mekkoja tulee osteltua aina kesäisin. Muuten ihan noin yleensä juuri noita perusvaatteita. Värit ovat vaaleanpunaista, viininpunaista, lilan erisävyjä ja metsänvihreää.

Siinä missä Elleä...farkkuja, mekkoja, takkeja, trikoita jne...

Poika saa ihan yhtälailla laadukkaita ja mukavannäköisiä vaatteita.

Kotimaassamme on aina myynnissä erikseen tyttöjen ja poikien vaatteet ja vaatteet ovat aika sukupuolitettuja, ja tytöt usein puetaan mekkoihin ja hameisiin. Minä olen ostanut pirteitä ja käytännöllisiä, rentoja vaatteita, mutta eipä ne juuri tee kauppaansa. Tytöt tahtovat kimaltavia, vaaleanpunaisia kukkia ja perhosia ja hörhellyksiä... Eipä tuo minua kyllä haittaakaan enää. Olin etukäteen ajatellut, että jos saan tyttöjä, meillä ei kyllä mitään prinsessajuttuja harrasteta, ja vaatteetkin mieluummin denimiä ja sukupuolineutraalia, kuin mitään vaaleanpunaisia väkerryksiä, mutta enää ei jaksa innostaa eikä tehdä isoa numeroa vaatteista.

mutta käytännössä noita värejä on todella vaikea löytää. Punainen on vielä aika helppo, mutta yleensä sekin on pilattu jollain typerällä printillä.

Tulee sit ostettua sitä mitä alennusmyynnistä löytyy, yleensä vaaleanpunaista kun muuta ei oikein löydy ellei halua auto- tai hirviökuviollista sinistä.

meillä poika 5,5v taas ei paljoakaan välitä millaisia vaatteita hänelle ostaa... =) d&j kerhosta olen kivoja vaatteita ostanut molemmille, sieltä saa just sellaisia käyttövaatteita ja ovat kestäviäkin!

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat