Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko joku nähnyt livenä tai jopa ostanut näitä? Etsin pojalle housuja kevääksi mitlä kestäisivät reilu 4v käýtössä. Reimatec takin ostin mutta housut sai jäädä kauppaan.

Kosteus suojatut pitäisi olla ainakin yhdet ja muutamat kuivan kelin housut aikeissa hankkia kunhan vaan löytyisi kulutusta kestäviä.

Jonathanit/motion wearit tilaan kotimyyjältä niin en pääse hiplaamaan...

Tän talven saldo: puhkinainen reimatec haalari sekä reimatec toppahousut. Loskakelit vasta tulossa, onnekis löytyi alesta lenne toppikset : )

Tästä lähtien satsaan kunnon takkiin ja useammat halvemmat housut.

Kommentit (2)

Mä olen ihan samoilla linjoilla. Meillä pojalla löytyy Reimatec ja H2O takkeja, mut housut on sitten ollut jotain Jonathan, ETM ja nyt ostin Lindexin housutkin kokeeksi. Olen aikeissa mennä katsomaan noita Motion Wearin housuja, mut en nyt ihan vielä ole päässyt liikenteeseen, joten jos jollain on kokemuksia tai näppituntumaa, niin mielelläni minäkin kuulisin. Jos ei hirmu kiire ole, niin mäkin voin tulla kertomaan havaintojani kunhan kauppaan pääsen.

Itsekin ajattelin mustat housut ostaa, takin jo ostinkin. Meillä on ollut vähintään neljät housut ja kolme takkia ulkoilua varten. Pyykkiä riittää taas kohta kun kurakelit alkaa...

Lindexin housut ovat olleet oikein hyviä myös: meillä on kaapissa yhdet, jotka ovat täysin ehjät, vaikka ovat olleet kovassa käytössä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat