Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Paljonko käytät rahaa itseesi kuukaudessa?

Siis omiin juttuihisi, vaatteet, meikit, kampaaja, jumpalla käynti jne.

Mitä mieltä miehesi on siitä?

Kommentit (9)

Silloin tällöin tulee ostettua ja joku kk menee enemmän kun jos käy kampaajalla, ostaa vaatteita jne. Ja joku kk ei sitten osta mitään

mies nämä menot mielellään maksaa koska olen kotona osin myös hänenkin tahdostaan.

muistaa myös runsain lahjoin synttärinä ja jouluna...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kampaajalla käyn n. 5 kertaa vuodessa, kerralla menee n. 100e. Kosmetologilla 2x vuosi, kerralla menee n. 80e. Hiusmömmöihin menee kuukaudessa n. 20e.

Eli yhteensä itseeni käytän 8jos ei herkkuja ja omia ruokia oteta mukaan) n. 90e/kk, johon Ei ole laskettu vuosittaiset kosmetologit yms.

Ei ole mielestäni kohtuuttoman paljon.

Vaatteisiin menee satunnaisesti joitakin kymppejä. Jossain kuussa voi mennä enemmänkin, mutta sitten saattaa mennä pitkä aika etten osta mitään. En meikkaa, ja parturissa tai kampaajallakaan en käy, koska naapurin tyttö vierailee meillä kerran kuussa. Opiskelee alaa...

Harrastan vain ilmaisia lajeja, juoksu, hiihto, kävely, pyöräily. Asumme maalla, ei tässä olisikaan lähellä mitään jumppaa tai vastaavaa. Mun omat jutut taitaa olla siteet ja tampoonit, vähän menee niihinkin rahaa, koska olen ollut aika paljon raskaana...

Mies on tyytyväinen.

Suurin menoerä on kosmetiikkaan, koska mulla on superherkkä iho, ja siis on oltava tarkkana, mitä voiteita ja pesuaineita ja shampoita ja meikkejä käyttää. En osaa sanoa euromäärää, mutta ei se nyt mikään päätä huimaava ole.

En osta uusia vaatteita taikka käy kampaajalla tms. läheskään joka kuukausi. Tosin silloin harvoin kun ostan, ostan mielellään hyvä laatuista, niin että se kertamaksu on sitten usein isompi. Mutta käytän kenkiäni suutarilla ja pidän vaatteeni hyvässä kunnossa - korjaan niitä itse, pesen ja huollan oikein, käytän pesulassa jne. niin että ei tarvi olla usein sen takia korvaamassa, ja en tahdo isoja vaatevarastoja, vaan esim ostan uudet kävelykengät kun edelliset ei enää ole edustuskelpoiset.

Uusiin kirjoihin ja satunnaisiin lehtiin ja harrastuskustannuksiin menee kyllä aina joitakin kymppejä.

Varmaankin 10-20 e kuussa. Ei ole tarvetta oikeastaan ostaa koskaan itselleen mitään. Muutamia vaatteita silloin tällöin. Ja mies on enemmänkin kun tyytyväinen, ku ei mene rahaa naistenjuttuihin.

jos sitten sisustus laskettaisiin omiin menoihin, niin menee kyllä reippastikkin siihen rahaa, mutta eipä ne taas ole yksin mun hankintoja kait vaikka ostakin sellaista sisustuskamaa mikä just mua miellyttää. t:3

Ei ylilyöntejä, mutta enpä ihan niuhoksikaan itseäni kutsuisi. Aina kun on jotain tarvis tai tekee mieli ostaa/käydä kampaajalla/kahvilassa tmv. teen niin.

Eikä miehelleni tulisi mieleenkään valittaa asiasta, kotiäitiys ja sen mukanaan tuoma väliaikainen pienituloisuus on yhteinen päätöksemme!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat