Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

minä olen, varmaan noin 7kg kevyempi ja melkeen jopa 2 vaatekokoa pienempi nyt.

pituutta 169cm ja 53kg, vaatekoko xs ja 34.

2 lasta ja ikää 27v.

voiko olla jossain häikkää, kun syön ja jopa herkuttelen, muttei painoa tule? en kyllä kärsi, hyvinvoiva olen :)

Kommentit (3)

reilu parikymppisenä paino tippui noin 50 kiloon minulle käsittämättömäksi jääneestä syystä (en mielestäni juuri ole muuttanut ruokailu- tai liikkumistottumuksiani) ja kun sain lapsen 24-vuotiaana se tippui edelleen 48 kiloon, jossa on pysynyt viimeiset 5-vuotta. Nyt ikää 29, mitat 163/48.

Syön mielestäni normaalisti, en juuri ikinä mässäile tai syö enempää kuin on nälkä, mutta syön kyllä aina kun on nälkä! En myöskään syö himo terveellisesti ja syön joka päivä yleensä myös jotain pientä makeaa. Liikuntaa harrastan max. 2 kertaa viikossa pilateksen, tenniksen tai kiipeilyn merkeissä. Usein menee viikko pari ja joskus kuukausi, etten liiku ollenkaan. En siis nälkiinnytä itseäni tai liiku erityisen paljon. Ja ennen kaikkea se, että olen toiminut jotakuinkin tällä tavalla mielestäni teini-iästä asti, mutta 22 ja 30 ikävuoden välillä paino on tippunut ja vakiintunut alle 50 kiloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat