Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (20)

Vierailija:

Lainaus:

en osaa hakea tolla numerolla, mutta jos on se kilometrin pituinen lista siitä mitä hänen naisensa ei saa tehdä ja olla, niin oon sen kyllä lukenu ;) onneks en ihan niin vaativa ole.. t. 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en osaa hakea tolla numerolla, mutta jos on se kilometrin pituinen lista siitä mitä hänen naisensa ei saa tehdä ja olla, niin oon sen kyllä lukenu ;) onneks en ihan niin vaativa ole.. t. 6

Joku mies etsii naista uskomattomilla kriteereillä uskomaton!!! Tämä on cityn-sivuilta. En laita linkkiä kun on kiellettyä, mutta city ja fi

Sen numero on 297075

Sellainen, joka ei enää halua lapsia, mutta pitää niistä, omistaan ja minun. Tietysti komea, rikas ja kiltti. Ei tossukka, eikä mikään takkatuli romantikko. Sellainen, joka tietää mitä vasaralla ja jakarilla tehdään, vaikka ei niitä käyttäiskään. Ja vielä piiiiitkä vaatimus lista. Mistähän johtuu ettei löydy?

vai sellainen tapaus.. no, ihan niin energinen mä en oo että jaksaisin jonkun mamman helmoista väkipakolla kiskoa miehen joka etsii jotain mitä ei ole olemassakaan. joten kiitti mut ei kiitti. ;)

6

mä haluun miehen joka tykkää lapsista eikä siis säikähdä omianikaan. on luotettava ja uskollinen, elämänarvot kohdillaan eikä päihteet tms teinimeininki vie mennessään. söpökin saa olla ja semmonen joka huolehtii itsestään. niin ja ehdottomasti huumorintajua ja paljon. ja osaa puhua ja pussata..

taidan jäädä ikisinkuksi näine vaatimukseni ;))

t. ei ap

6: lähetään siitä että hän haluaa kiinnostua ensin, pitää olla fiksu ja musikaalinen, kristitty ja kunnollinen, ikä myös tarkkaa.

Hänelle pitäsi olla topakka nainen joka potkisi ulos lapsuudenkodista ihan omaan elämään...ottajia tälle miehelle kyllä olisi joka oksalla, hän vain tössii joka yrityksen. Hakee jotain mitä ei löydä...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat