Vierailija

maksamaan laskujasi?

Mulla olis tuossa 100euron puhelinlasku jonka maksamista nyt mietin... Miehelleni en uskalla kertoa. Tulipas puhuttua siskon kanssa puhelimessa liikaakin, lähinnä siksi että sai esikoisensa kuukausi sitten.....

Kommentit (9)

toki omilla rahoilla maksan mutta mieheni on aina valittanut että puhun liikaa siskoni kanssa, itse kun ei juurikaan omiinsa pidä yhteyttä. Ja jo pari kertaa kun on ollu 70euron luokkaa lasku on tullut sellaista huutoa ja mököttämistä että eipä huvita kertoa. Asia ei ehkä tule koskaan selviämään hänelle..... Koska todellakin omilla rahoillani sen maksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä kai mieskin sen ymmärtää, että tässä kuussa olet puhunut enemmän, mutta jatkossa yrität taas pitää laskun kohtuullisempana.

Mutta noin niin kuin jatkon kannalta ajatellen, niin yritä selittää miehelle kuitenkin, että siskon kanssa juttelu ei ole pelkkää paskanjauhantaa, vaan tärkeä henkireikä sekä sinulle että hänelle, että saatte jakaa kokemuksia ja puhua naisten juttuja :)

Kaikki laskut laitetaan samoihin mappeihin meillä kotikirjanpidossa, ja miehellä on kyllä ärsyttävä tapa joskus laittaa laskujaan vaan sinne sanomatta niistä erikseen, vaikka olisivatkin aika isoja, mikä nyt ei tietenkään ole salaamista, mutta itse mieluusti kuulisin niistä heti, niin voisi suunnitella sen maksamisen, eikä niin että ne sitten kaivellessa paljastuu yllättäen sieltä mapista.

Kas kun sitten se ymmärtäis jos ne puhelut olisi jotain elämääkin tärkeämpiä, tai jotain virastopuheluita yms....

Kuulema lätisen siskon kanssa pelkkää paskaa eikä koskaan mitään oikeata asiaa.... Ja se on niiin moneen kertaan sanonu että puhelinlaskut vois olla pienempiä (yleensä n.30e) ja silti jo pariin otteeseen tullut isompia laskuja.

Ei meillä niin hirveän tiukkaa tee rahan kanssa, ainakaan jos mies jättäis vähemmälle tyhjänpäivästen juttujen ostelun autoon, mutta, se on kuulema niin tärkeää ja niin edelleen että en jaksa asiasta enää tapella. Siispä piilotan laskun ja maksan sen kaikessa hiljaisuudessa.

Mies on töissä ja minä hoitovapaalla... Mitäpä sitä muuta tekis lasten ollessa päikkäreillä, kuin puhuis puhelimessa, kotityöt yms tehty niin tylsäähän siinä tulee....

ehei, ei tule ymmärtämään, ei sitten millään.... muuten kyllä hyvä, suorastaan täydellinen aviomies mutta tämän asian kanssa turhankin ymmärtämätön...

Meillä myös laskut laitetaan samaan mappiin kaikki, mutta tämä lasku ei tule sitä mappia näkemään.

Jos teillä on rahat tosi tiukilla, niin sitten ymmärtäisin miehen käytöksen. Mutta miksi hänen pitäisi muuten kontrolloida sitä, kuinka paljon sinä saat puhua siskosi kanssa? Mikä oikeus hänellä on siitä suuttua, kun omilla rahoillasi kuitenkin ne laskut maksat?

Itsehän ne omilla rahoilla maksan, niin kai aiot sinäkin tehdä? Joskus kun olen tilaillut vaatteita vaikka rahatilanne ei ole ollut paras mahdollinen, olen kyllä harkinnut kertomista, mutta lopulta kertonut koska mies vihaa epärehellisyyttä.

Jos miehesi saakin myöhemmin tietää, varmasti epäilykset nousevat että miksi puhelinlaskusi oli niin suuri ja mikset kertonut?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat