Vierailija

Meillä on erityislapsi, jonka tukihakemuksia näin keväisin pannaan eteenpäin. Päiväkodilta oli tullut vahingossa kotiimme paitsi oman lapsen hakemus, myös toisen ryhmässä olevan erityislapsen. Siinä on kaikki: lapsen käytös ryhmässä, diagnoosi ja tehdyt tutkimukset, tapaamiset hoitajien kanssa ja se, mitä niissä on sovittu hoidosta.

Sattuuhan sitä mokia kaikille, mutta tuo ei takuulla ole sen toisen lapsen vanhempien mieleen.

Kommentit (24)

Vierailija:

Lainaus:

Sen sijaan, että päiviteltäisiin apn tarhan ilmiselvää mokaa, on heti syytetty aptä kyyläksi ja uteliaaksi. Puhutteko te av-mammat aina aidanseipäistä, kun pitäisi puhua aidasta?

mutta tuota osaa täällä odottaa... av-laiset ovat todella epäluuloisia, johtuu provoilusta.

ap

Mä en olisi ainakaan lukenut, koska kunnioitan toisten kirjeitä ja asioita.

Mutta joku utelias av-mamma varmaan lukee innossaan heti ekana.. ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

-turvasta. Meistä kaikista on hurjasti tietoja joka paikassa ja tuollaista sattuu varmasti usein.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Valitettavaa tietysti :/

stella80:

Lainaus:

Mä en olisi ainakaan lukenut, koska kunnioitan toisten kirjeitä ja asioita.

Mutta joku utelias av-mamma varmaan lukee innossaan heti ekana.. ?!

mikäs sä sitten olet ellet av-mamma, aina täällä roikkumassa ja toisia av-mammoiksi nimittelemässä

Sen sijaan, että päiviteltäisiin apn tarhan ilmiselvää mokaa, on heti syytetty aptä kyyläksi ja uteliaaksi. Puhutteko te av-mammat aina aidanseipäistä, kun pitäisi puhua aidasta?

Kyllä tuollaisia tietovuotoja tapahtuu aika useinkin. itse muistan lukeneeni uutisia keskussairaaloiden potilaskertomusten löytymisestä kaatikselta.

Ap:lle. Ap:n.

Tämä siis on testi, kokeilen, reagoiko toi typerä linkkitutka jo silloinkin, jos normaaliin tapaan käyttää kaksoispisteitä.

Mies sai sitten siis sen toisen lapsen paperit mukaansa illalla (mies ei tiennyt, että minä sain meidän lapsen paprut aamulla).

Vierailija:

Lainaus:

No mistä sitten tiedät kaikki mitä siinä on

että itse tiedätte niin tapahtuneen.

Vierailija:

Lainaus:

Eipä ne kuule taida pk:sta kertoa sen toisen lapsen vanhemmille, että niiden paperit kiersi teidän kautta...

Että sattuuhan näitä, tosiaan.

Tää on yksi syy sille, että olen hiukan vainoharhainen sen suhteen, mihin annan mitäkin tietoja itsestäni.

Me voimme vaikuttaa lainkin mukaan siihen, millaisia rekisterejä meistä ylläpidetään!

Vierailija:

Lainaus:

Tää on yksi syy sille, että olen hiukan vainoharhainen sen suhteen, mihin annan mitäkin tietoja itsestäni.

Me voimme vaikuttaa lainkin mukaan siihen, millaisia rekisterejä meistä ylläpidetään!

En aio lukeakaan, koska en tykkäisi, jos joku lukisi meidän lapsen tiedot.

Mutta tämä ei taida olla ihan meidän vastuullamme tämä asia, väittäisin.

ap

terveystarkastuksen tiedot. Eikö ne ole luottamuksellisia, siis lääkärillä on vaitiolovelvollisuus? Onko kovinkin yleistä että työnantaja saa työntekijänsä terveystiedot!? Käsittämätöntä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat