Vierailija

Asuntovaunun kanssa yleensä reissataan lasten kanssa ja ollaan käyty jossain huvipuistossa ja yövytty leirintä alueilla. Kertokaapa omia kokemuksianne missä kannattaa käydä. Esimerkiksi missä on ihanat maisemat tai joku ihana hiekkaranta missä kannttaa viettää aikaa....

Kommentit (5)

ton ja vahakabinetin välissä. Mutta esim. vahakabinetti on NOLOIN kohde, jota olen Suomessa tullut menneeksi katsomaan.

Puuhamaa on paljon parempi.

Porin Yyteri on hieno paikka ja siellä on katseltavaa pariksi päiväksi: kylpylä, Meri-Pori, kaupungissa Juseliuksen mausoleumi, taidemuseo ja TODELLA iso ja hieno leikkipuisto lähellä sitä Porin-Jazzien pitopaikkaa (joku porilainen varmaan kertoo kohta, mikä se saari taas olikaan).

Vierailija:

Lainaus:

ton ja vahakabinetin välissä. Mutta esim. vahakabinetti on NOLOIN kohde, jota olen Suomessa tullut menneeksi katsomaan.

Puuhamaa on paljon parempi.

Porin Yyteri on hieno paikka ja siellä on katseltavaa pariksi päiväksi: kylpylä, Meri-Pori, kaupungissa Juseliuksen mausoleumi, taidemuseo ja TODELLA iso ja hieno leikkipuisto lähellä sitä Porin-Jazzien pitopaikkaa (joku porilainen varmaan kertoo kohta, mikä se saari taas olikaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Entäs Yyteri Porissa. Itse en ole lomamielessä käynyt kummassakaan, mutta ainakin hiekkaranta löytyy molemmista.

Puuhamaa on kiva. Entäs Visulahti Mikkelissä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat