Vierailija

Millainen terapeutti pitäisi valita? Kärsin ahdistuneisuudesta ja lievästä masennuksesta. Vaikealta tuntuu edes päästä alkuun valinnassa (valintojen tekeminen on muutenkin minulle hankalaa).

Onko kellään vinkkejä, millä pääsisin alkuun?

Kommentit (5)

tiedän täsmälleen, että urakan aloittaminen on vaikeaa ja myös valintojen tekeminen. Terapian avulla sekin helpottuu =) Tosiaan muu ei auta, kuin että tartut luuriin. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä soitin kognitiviisen terapian yhditykseen, josta sain listan eri terapeuteista. Sitten vaan aloin soittamaan niitä terapeutteja läpi, lähinnä katsoin missä olisi paras sijainti. Suurin osa oli niin työllistettyjä etteivät ottaneet uusia asiakkaita. Kävin läpi naisia, kun olin päättänyt etten ainakaan tarvitse tähän päälle sitä että rakastun terapeuttiini. Mutta sitten kun kaikki naiset joko olivat työllistettyjä tai heidän tarjoamaan terapia-ajat olivat huonoja (itse tarvitsin ilta-aikoja) niin päädyin soittamaan miehelle (oli ensimmäisenä aakkosissa).

HÄnen kanssaan oli helppo puhua jo puhelimessa ja sitten menin tutustumiskäynnille. Tuntui, että hän voisi auttaa minua joten onneksi hänellä olikin vielä tilaa yhdelle. Siitä alkoi yli kaksivuotinen terapiasuhteemme jonka aikana eheydyin tosi paljon ja sain lisää voimia tähän elämään.

Nyt terapiani on takanapäin, välillä tietysti tulee takapakkia mutta noin pääsääntöisesti olen onnellinen ja olen pystynyt pitämään kiinni uusista ajattelumalleista.

No, nyt tuli kerrottua jo vähän muutakin, mutta siis ohjeeni on että alat vaan soittelemaan niitä terapeutteja läpi. Hyvän terapeutin löytäminen on vaikeaa, kannattaa siis aina mennä (ilmaiselle) tutustumiskäynnille jotta tietää voisiko terapeutti olla sinulle oikea. Onnea etsintään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat