Vierailija

Monesti mietin tutun kadulla nähdessäni, että toivottavasti hän ei huomaa minua, kun ei jaksaisi jutella asioista, jotka eivät kumpaakaan oikeasti kiinnosta.

Joskus riidellessäni mieheni kanssa, minun tekisi hetkellisesti mieli esim potkaista häntä tai lyödä oikein kunnolla. Toisinaan mieleni tekisi tappaa itseni riidan jälkeen, koska olen niin vihainen ja pettynyt siihen, etten saanut tahtoani läpi. emme tosin riitele usein.

Toisinaan mieleeni tunkeutuu väkisin rumia ajatuksia läheisistäni. Esim kun vauvamme oli muutaman päivän ikäinen. Katselin häntä ihaillen ja samalla takaraivooni jomotti ajatus, että eikö tämä nyt tämän kummallisemmalta tuntunutkaan.

Vaadin läheisiltäni/ystäviltäni asioita, joita vaadin itseltäni, mutta joita en pysty toteuttamaan oman vajavaisuuteni tähden.

Valehtelen silloin tällöin saadakseni elämäni kuulostamaan kiinnostavammalta itselleni ja muille.

Olen kateellinen ja joskus toivon salaa epäonnea ihmisille, joilla on kaikki aina hienosti.

Jos lukisin tämän viesti jonkun muun aloituksena, vastaisin siihen tyyliin " olet kyllä ruma ja kamala ihminen" . Vastailen täällä muutenkin sikamaiseen sävyyn aina välillä.

Koen olevani älykkäämpi kuin keskiverto ihminen.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija:

Lainaus:

Monesti mietin tutun kadulla nähdessäni, että toivottavasti hän ei huomaa minua, kun ei jaksaisi jutella asioista, jotka eivät kumpaakaan oikeasti kiinnosta.

Vaadin läheisiltäni/ystäviltäni asioita, joita vaadin itseltäni, mutta joita en pysty toteuttamaan oman vajavaisuuteni tähden.

Valehtelen silloin tällöin saadakseni elämäni kuulostamaan kiinnostavammalta itselleni ja muille.

Olen kateellinen ja joskus toivon salaa epäonnea ihmisille, joilla on kaikki aina hienosti.

Jossain vaiheessa en enää (eikä mieheni) kestänyt olotilaa kun olin kateellinen ja vihainen kaikille. Lääkkeiden ja juttelun takia olen saanut tasapainoa ja iloa omaankin elämään.

Vierailija:

Lainaus:

Joskus riidellessäni mieheni kanssa, minun tekisi hetkellisesti mieli esim potkaista häntä tai lyödä oikein kunnolla. Toisinaan mieleni tekisi tappaa itseni riidan jälkeen, koska olen niin vihainen ja pettynyt siihen, etten saanut tahtoani läpi. emme tosin riitele usein.

Toisinaan mieleeni tunkeutuu väkisin rumia ajatuksia läheisistäni. Esim kun vauvamme oli muutaman päivän ikäinen. Katselin häntä ihaillen ja samalla takaraivooni jomotti ajatus, että eikö tämä nyt tämän kummallisemmalta tuntunutkaan.

Jos lukisin tämän viesti jonkun muun aloituksena, vastaisin siihen tyyliin " olet kyllä ruma ja kamala ihminen" . Vastailen täällä muutenkin sikamaiseen sävyyn aina välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vielä joku päivä niin, että sydämeen sattuu. Tarvitsin vain sen tutustumisajan, koska halusin rakastaa oikeasti sitä ihmistä, en mielikuvaani siitä, millainen se ihminen on.

Vierailija:

Lainaus:

Rakastan lastani enemmän kuin mitään tässä maailmassa. ensipäivien pyöritys oli vain niin hurjaa, että laittoi väkisinkin pienen pään pyörälle. Olin odottanut " salamaniskun" omaista rakastumista, mutta huomasinkin, että niin ei kohdallani käynyt. Rakkaus kasvoi päivä päivältä.

En valehtele systemaattisesti. Olen varma, että ihminen, joka väittää, ettei valehtele, valehtelee.

Minua ihmetyttää, että miksi sinä, uskovainen, hyökkäät syntieni kimppuun. Eikö omissasi ole tarpeeksi? Kirjoitat vastauksiasi oman taustasi valossa ja kohdistat nyt minuun jotakin sellaista vihaa, joka asuu sydämessäsi ja koskee pohjimmiltaan jotakin muuta kuin minua. Itseäsikö?

-pidän itseäni ehdottomasti keskivertoa älykkäämpänä

-ihmettelen usein miten tällä av-palstalla onkin niin tyhmiä ihmisiä (siis muut tietysti) :)

- olen piilorasisti

-olen kateellinen. Tosin tämä piirre on vasta tullut esiin koettuani kovia. Toivon muille yhtä paljon epäonnea, mitä itse olen kokenut ja samalla en kuitenkaan toivo....ota tästäkin selvää...

-muiden kakarat ovat todella rasittavia, omani taas maailman ihanimpia :)

-en aina jaksa vastat kännykkään kun se soi. Tai välttelen myös kadulla tuttuja

- en pidä yllätysvieraista ollenkaan!!!!

- tunnen ylpeyttä ja ylemmyydentunnetta joskus akateemisten arvonimieni takia

Huhhuh, tulipa lista :)

Mutta kun niitä on niin paljon, syntejäni: puhun liikaa, yritän olla viisas vaikken ole, syöppö, kateellinen, laiskimus (annan vaikutelman että olisin ahkera). Tässä vasta alkua...

Kommentoidaan tekstejä musta valkoisesti. Kuvitellaan teksteihin merkityksiä, joita siinä ei ole.

Tätäkin alkuperäistä moitittiin asioista, joita hänen alkuperäisestä tekstistään ei ollut luettavissa.

Olet vähän pelottava.

Tässä omani:

Olen estynyt ja yksinäinen mutta yritän esittää etten kaipaa seuraa.

Olen mielestäni selvästi keskivertoa älykkäämpi mutta peitän ylpeyteni maireaan ystävällisyyteen ja tasapuolisuuteen.

Olen oikeasti vähän rasisti mutta ulkokultaisesti puolustan vähemmistöjä aina tilaisuuden tullen.

En pidä muista lapsista kuin omastani.

Pidän itseäni kauniina, vaikka todennäköisesti parhaat päiväni ovat jo jääneet taakse.

Tanssin näyttävsäti ja huomionhakuisesti vaikka minulla ei ole juuri rytmitajua eikä vartalon hallintaa.

Mitä iloa se sinulle tuottaa? Mitä tarkoitusta se ajaa?

Listasit tosiaan listan syntejä, pahojakin syntejä, miksi sen teit? Koetko syyllisyyttä teoistasi ja siksi halusit kertoa ne meille? Mikään synti ei ole pieni rike, ei se vähäpätöisinkään. Vaikka me ihmiset läpikotaisin olemme synnin mädättämiä ja puhtaita meistä ei koskaan tule ja yhä uudelleen kompastumme ja kompastumme omaan pahuuteemme, meidän pitäisi kauhistua syntejämme ja pahuuttamme ja katua niitä eikä vain nauraen olkapäitä kohauttaen hyväksyä niitä.

Vierailija:

Lainaus:

syntisiin ja niihin, joissa ei ole mitään isompaa vikaa.

Kummat ovat rehellisiä itselleen?

Kaikissa meissä on syntiä ja vikaa. Eniten hämmentää miten suhtaudutte synteihinne. Nauratte niille ja väheksytte niitä ja annatte synnintunnustuksen toisillenne, ikäänkuin toisten harjoittama valehtelu, itsekkyys vapauttaisi teidät itsennekin tekemään samoin.

Ette oikeasti kohtaa syntiänne ja tee tiliä niistä.

Ette te ole tilivelvollisia synneistänne toisillenne vaan Jumalalle.

Kaikki me olemme epätäydellisiä, mutta sinulla oli asennetta katsoa minua minua myös " enkelin silmin."

Kiitos.

Life`s about makin` mistakes...and learnin´ from them.

12

Vierailija:

Lainaus:

Mun synnit (tai osa niistä):

- olen todella itsekäs. haluan aina vaan omaa parastani.

- En oikeasti rakasta ketään, en edes lapsiani.

- haluan päästä helpolla, vaikka sitten loisimalla ja valehtelemalla.

Miten kestätte elää itsenne kanssa?

Hesarissa oli jokin aika sitten juttua siitä, muistaakseni jo kymmenen minuutin jutustelun jälkeen on päästänyt suustaan jonkin valeen. Aika hurjan kuuloista, mutta kun vähän tarkemmin miettii, niin hyvinkin uskottavaa. Helposti sitä myöntää jotain olematonta, liioittelee tai kaunistelee asioita.

Olen vain ihminen...

Kuvasin tässä sinulle äärimmäisiä " syntejäni" , en toki ole kaikkia näitä todellisuudessa--vain heikoimpina hetkinäni.

Kuitenkin olen rakastava, luotettava, äiti-ennenkaikkea.

t.se syntinen

Vierailija:

Lainaus:

Saanhan myös synnin päästön...

1) En rakasta miestäni vain ja ainoastaan hänen ulkonäkönsä takia.

Muuten täydellinen.

2) Petän, ja elän fantasia maailmassa, jossa kaikki miehet rakastavat minua, ja jos eivät, oppivat pian rakastamaan.

3) Valehtelen, manipuloin jotta saan tahtoni läpi.

Jos en saa, suutun niin, että läheiseni kärsivät

4)Olen alalla, jossa minun on tehtävä päätöksiä omaatuntoani vastaan.

En haluaisi vedättää ihmisiä, jotka luottavat minuun, mutta on pakko, jotta saa leipää pöytään.

5) Uskottelen itselleni olevani täydellinen.

Kun menkat sattuu päälle, huomaan kaikki virheet.

Olen ailahtelevainen.

Tässäpä näitä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat